عباس غزالی:

تلاش کردم در «مینو» با مردمان آن روزهای خرمشهر همذات پنداری کنم/ در مدت تصویربرداری «مینو» همیشه دست و پایم زخمی بود

۱۳۹۹/۰۷/۰۷ - ۲۳:۰۷:۰۰
کد خبر: ۱۰۶۴۸۸۴
تلاش کردم در «مینو» با مردمان آن روزهای خرمشهر همذات پنداری کنم/  در مدت تصویربرداری «مینو» همیشه دست و پایم زخمی بود
​عباس غزالی که با سریال «مینو» از طریق آنتن شبکه آی‌فیلم، بار دیگر نقش‌آفرینی‌های خاص و قدرت بازیگری‌اش را یادآور شد، از تلاشش برای همذات پنداری با مردم خرمشهر در روزهای آغازین جنگ تحمیلی گفت و تحمل زخمی بودن مدام دست و پایش در طول تصویربرداری «مینو» را از نشانه‌های سختی کار و علاقه‌اش به شخصیت «رضا» در این سریال برشمرد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا،عباس غزالی بازیگر نقش رضا در سریال «مینو» که اخیراً از کانال فارسی پخش شد، با یادی از سریال «وضعیت سفید»، که این روزها از آی‌فیلم۲ پخش می‌شود، اظهار کرد: بهروز آدمی است که هر لحظه یک حالی دارد. یک لحظه آرام است و لحظه بعد عصبانی می‌شود و لحظه بعدش کاری اغراق‌آمیز انجام می‌دهد. به همین خاطر بهروز من را به چالش کشید و قطعا تا آخر عمر خوشحالم که این نقش را با چنین کیفیتی بازی کردم. از طرفی رضا در سریال مینو پسری عاشق است که دست از عشقش نمی‌کشد و تمام موانع را برمی‌دارد تا به هدفش برسد.

او در پاسخ به اینکه کدام نقش برایش هیجان‌انگیزتر بوده، گفت: نمی‌توانم بگویم کدام یک از این نقش ها برای من هیجان انگیزتر است، زیرا هر کدام مرا به نحوی به چالش کشیده‌اند.

درباره چگونگی رسیدن به نقش رضای عاشق پیشه در سریال «مینو» هم غزالی اینگونه توضیح داد: من فیلم های جنگی زیاد می‌بینم. وقتی نقش رضا به من پیشنهاد داده شد تلاش کردم روایت آن روزها را از مردمان خرمشهر و دوستانم بپرسم تا بتوانم با آن شرایط همذات پنداری کنم. احساس می کنم همین اتفاق هم افتاد. من برای رسیدن به نقش رضا تلاش زیادی کردم. باور کنید سر بازی در سریال مینو همیشه دست و پایم زخمی بود. قطعا رضای سریال مینو را دوست داشتم که این سختی ها را تحمل کردم.

او علت کم کاری اش در عرصه آثار نمایشی را هم تشریح کرد: خیلی برایم مهم است که در چه اثری حضور پیدا کنم. چون ملاک ها و معیارهای خیلی مهمی برای انتخاب نقش دارم و گزیده کار بودنم به این برمی گردد که سعی می کنم آهسته و پیوسته طبق برنامه و بر اساس برنامه ریزی به سمت اهدافم حرکت کنم. اصولا هم دوست دارم رو به جلو حرکت کنم. از تکرار هم بیزارم و دوست دارم در نهایت اثر در شأن مخاطب باشد.

بازیگر نقش رضا در سریال «مینو» اعتقاد دارد: اگر جایگاه و اعتباری کسب کردم، مدیون نگاه مخاطب هستم که بسیار باارزش است و باید متقابلاً به آنها احترام گذاشت. بازیگر باید در ابتدا برای دیده شدن تلاش کند و شاید انتخاب هایی انجام دهد که باورش نیست. اما برای دیده شدن باید جنگید و بعد که دیده شد باید برای خوب ماندن جنگید.

غزالی شبکه آی‌فیلم را جزو چند شبکه پویای تلویزیون توصیف کرد و افزود: به نظرم سریال‌هایی که در اولین پخششان امکان دیده‌شدن نداشتند، با پخش در شبکه آی‌فیلم این امکان را به دست می آورند، زیرا مخاطبان خاص خودشان را از طریق این شبکه پیدا می کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز