در شبکه پنج و گروه اجتماعی؛

سالمند آزاری چیست و چگونه می توان از آن پیشگیری کرد؟/ شکلات تلخ و قصه ی زندگی سالمندانی که دوران تلخ و شیرینی را سپری می کنند؟

۱۳۹۹/۰۷/۰۷ - ۰۷:۳۲:۰۰
کد خبر: ۱۰۶۵۱۱۰
سالمند آزاری  چیست و چگونه می توان از آن پیشگیری کرد؟/ شکلات تلخ و قصه ی زندگی سالمندانی که دوران تلخ و شیرینی را سپری می کنند؟
برنامه "شکلات تلخ" به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مجتبی احمدی از گروه اجتماعی شبکه 5 سیما روی آنتن می‌رود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، مجتبی احمدی تهیه کننده شکلات تلخ می گوید:

با توجه به اینکه روز دهم مهر روز جهانی تجلیل از جایگاه سالمندان است و یکی از آسیب های اجتماعی طراحی شده در سرفصل های برنامه شکلات تلخ بررسی آسیب های حوزه سالمندی به خصوص سالمند آزاری در کنار کودک آزاری، کودکان کار و خیابان، دختران آسیب دیده و فاصله گرفته از خانواده، زباله گرد ها، طلاق و اعتیاد موثر در پدیده کودکان کار و... می باشد در  برنامه 

روز سه شنبه تصمیم داریم  در گفت و گو با کارشناسان ، مسئولین و روانشناسان اجتماعی کمبود قانون ، تاثیر و جایگاه خانواده، درمان، وران بازنشستگی و روابط مختلف با سالمندان را بررسی و آسیب شناسی کنیم.

تهیه کننده این برنامه گفت: در برنامه روز  سه شنبه با حضور دکتر آرام رییس بهزیستی شهر تهران، دکتر دلبری رییس انجمن سالمندان، دکتر زمان پور روان شناس حوزه سالمندان ، دکتر رضازاده روان شناس حوزه آسیب های اجتماعی   وتعدادی از سالمندان به ابعاد مختلف زندگی سالمندان خواهیم پرداخت.

برنامه «شکلات تلخ» شنبه و سه شنبه حوالی ۱۳/۳۰ و روزهای یکشنبه و چهارشنبه  بعد از اخبار بامدادی   روی آنتن شبکه 5 سیما می‌رود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز