«انداز جهان» از اختلافات هند و پاکستان می گوید

۱۳۹۹/۰۷/۰۷ - ۱۳:۳۳:۲۱
کد خبر: ۱۰۶۵۴۰۷
«انداز جهان» از اختلافات هند و پاکستان می گوید
​نگاهی به سخنان عمران خان نخست وزیر پاکستان و نارندرا مودی، نخست وزیران هند و پاکستان در سازمان ملل در خصوص کشمیر و اتهامات وارده به هند، موضوع این برنامه از «انداز جهان» کانال اردوی شبکه سحر است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، سخنرانی اخیر عمران خان و مودی نخست وزیران دو کشور هند و پاکستان در مجمع عمومی سازمان ملل در خصوص بخش مربوط به کشمیر و اتهامات وارده به هند از قبیل افراط گرایی مذهبی، فاشیست مذهبی و هندوتوا و ... با حضور علی رضا علوی؛ فعال رسانه ای از اسلام آباد و اقتدار محمدخان استاد دانشگاه از دهلی نو به صورت غیر حضوری تشریح خواهد شد.

بررسی حواشی ایجاد شده در زمان سخنرانی عمران خان و مودی توسط هیئت های پاکستان و هند به خصوص خروج هیئت هندی از مجمع در زمان سخنرانی عمران خان و ... ، ادامه درگیرهای لفظی بین نمایندگان هند و پاکستان در مجمع عمومی سازمان ملل از روز سخنرانی ها تا به امروز از دیگر مباحثی است که پیگیری خواهد شد. 

همچنین واکنش مطبوعات و رسانه های هند و پاکستان پیرامون سخنرانی نخست وزیران عمران خان و مودی  از موضوعات دیگری است که به آن پرداخته خواهد شد. 

«انداز جهان» به تهیه کنندگی سید حسام مهاجری و اجرای دکتر محمد مهدی شرافت هفتم مهر ماه ساعت 20:30 دقیقه به وقت تهران به طور زنده به روی آنتن کانال اردوی شبکه سحر خواهد رفت

 

نظر شما