حسین سلطان‌محمدی:

سریال جدید عطاران با استقبال خوبی مواجه خواهد شد!/ اگر عطاران به سمت داستان طنز گام بردارد فضای جدیدی در جامعه حکم فرما می‌شود!

۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۲:۲۶:۰۸
کد خبر: ۱۰۶۵۴۹۴
سریال جدید عطاران با استقبال خوبی مواجه خواهد شد!/ اگر عطاران به سمت داستان طنز گام بردارد فضای جدیدی در جامعه حکم فرما می‌شود!
سلطان‌محمدی معتقد است سریال جدید رضا عطاران در شبکه نمایش خانگی با استقبال خوبی مواجه خواهد شد و حضور این بازیگر در یک سریال به شدت کنجکاو برانگیز و به یاد ماندنی خواهد بود به همین علت اگر رضا عطاران به فضای داستان های طنز ورود پیدا کند و روال همیشگی خود را پیش بگیرد احتمال استقبال از جانب مردم خیلی زیاد است و قطعا تجربه سریال های اجتماعی و خانوادگی که به تازگی در شبکه نمایش خانگی پخش شدند و جویای آن ها بودیم به پشت سر خواهد رفت و ورود این چهره شاخص در سریال های کمدی نورعلا نور می شود.

حسین سلطان‌محمدی، نویسنده و منتقد سینما، در خصوص سریال‌سازی رضا عطاران بعد از چندین سال به خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا گفت: قطعا سریال جدید رضا عطاران در شبکه  نمایش خانگی با  استقبال خوبی  مواجه خواهد شد و حضور این بازیگر در یک سریال به شدت  کنجکاوی برانگیز و به یاد ماندنی خواهد بود اگر این سریال با طنز همراه باشد قطعا فضای جدیدی در جامعه و ذهن مردم به وجود می‌آید و سریال های یک دست و هم شکلی  مانند هم گناه، دل، آقازاده  که فارغ از طنز هستند شکسته می‌شوند و دوباره بعد از مدت ها به سمت شادی برمی گردیم و حال دلمان خوب می شود. اگر مردم با سریال نمایش خانگی عطاران همراه باشند این سریال به مرحله عمل می رسد و همکاری مردم باعث می‌شود در آینده آثار بیشتر و بهتری توسط این بازیگر ارائه داده شود. در نتیجه فکر می‌کنم مشکلی درتولید این اثر به وجود نمی آید زیرا رضا عطاران  تجربه کار در تلویزیون و سینما را دارد و اگر در کشاکش دعوای فعلی بین شاد و صدا و سیما از این جهت که کدام یک مجوز پروانه نمایش خانگی دهند قرار بگیرد می داند که چگونه  ضوابط هر دو را رعایت کند تا اگر هر یک از دو ان ها راضی به صدور مجوز شدند، بتواند با کمترین آسیب اثر را به مرحله نمایش برساند.

حسین سلطان محمدی

او ادامه داد: رضا عطاران در سال‌های قبل حضور پر رنگی در تلویزیون داشت و موفقیت های زیادی کسب کرده است ولی اخیرا به علت حساسیت های ایجاد شده، بحث ورود صدا و سیما، تغییر جایگاه مجوز دهندگان، این بازیگر کمی از فضای سریال های طنز نمایش خانگی و فیلم های سینمایی کمدی دور شده است  به هرحال  کسی  آگاه نیست که این بازیگر چگونه قرار است از این مرحله عبور کند و تجربه جدیدی را به رخ بکشد یا اینکه قرار است در نهایت با توجه به رکود در سینما به خاطر فضای کرونایی پیش آمده روش و شیوه ی قبل را ادامه دهد.

سلطان‌محمدی در پایان خاطرنشان کرد: حدود  یکی، دو سالی است که تجربه سریال‌های طنز را در سریال ها نداشته ایم به همین علت اگر رضا عطاران  به فضای داستان های طنز  ورود پیدا کند و روال همیشگی خود را پیش بگیرد احتمال استقبال از جانب مردم خیلی زیاد است و قطعا تجربه سریال های اجتماعی و خانوادگی که به تازگی در شبکه نمایش خانگی پخش شدند و جویای آن ها بودیم به پشت سر خواهد رفت و ورود این چهره شاخص در سریال های کمدی نورعلا نور می شود.

نظر شما
پرونده ویژه