۶ عکس برگزیده مهراوه «من سالم و خوشحالم» معرفی شدند

۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۳:۲۳:۳۶
کد خبر: ۱۰۶۶۰۱۶
۶ عکس برگزیده مهراوه «من سالم و خوشحالم» معرفی شدند
سومین مهرواره عکس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با عنوان «من سالم و خوشحالم» اسامی برگزیدگان و شایستگان تقدیر فصل تابستان ۱۳۹۹ را اعلام کرد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، در این دوره از مهرواره‌ی عکس، ۱۳۱۵ اثر به آفرینش‌های ادبی و هنری کانون ارسال شده بود که از آن میان ۸۰ اثر به مرحله پایانی راه یافت.

بر همین اساس، ۶ اثر به عنوان برگزیده و ۱۰ اثر به عنوان شایسته تقدیر در دو گروه سنی «نوجوان» و «بزرگ‌سال» معرفی شد.

توجه به هماهنگی اثر با موضوع مهرواره، ثبت عکس با توجه به گروه سنی و توجه به مشاهده عکاس و نگاه او به سوژه، از جمله ملاک‌های انتخاب این مهرواره بود.

بر اساس این خبر، «سپیده میری» از استان آذربایجان غربی، «ریحانه علیپور» از استان لرستان و «مهدی زعفری» از استان اردبیل به عنوان برگزیده بخش نوجوان معرفی شدند.

همچنین «ریحانه ملاحسنی» از استان قزوین، «لیلی اکبری» از استان فارس، «امیر آذرپور» از استان سمنان، «محمدمهدی صدقی» از استان اردبیل و «مهدی زعفری» از استان اردبیل به عنوان شایستگان تقدیر بخش نوجوان اعلام شدند.

در بخش «بزرگ‌سال» نیز «اسما اصغری» از استان کرمانشاه، «حوری داوودی» از استان سیستان و بلوچستان و «اسماعیل طحان» از استان سمنان به عنوان برگزیده شناخته شدند.

در همین بخش، «فاطمه کارگر» از استان فارس، «هاجر اعلمی» از استان خراسان رضوی، «لیلا خلیفه‌سقا» از استان اردبیل، «افشین موسی‌وند» از استان آذربایجان غربی و «اسما اصغری» از استان کرمانشاه از سوی داوران این رویداد، شایسته تقدیر شناخته شدند.

یادآوری می‌شود آثار برگزیده و شایسته تقدیر این مهرواره در بخش گالری پایگاه مجازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به نشانی kpf.ir قابل مشاهده است.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز