از نابینایی در استانی محروم تا تحصیل در مقطع دکترا

۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۱۲:۲۶:۰۹
کد خبر: ۱۰۶۷۰۶۵
از نابینایی در استانی محروم تا تحصیل در مقطع دکترا
گلاره عباسی در برنامه «مکث» با دختری نابینا از استان سیستان و بلوچستان میزبانی می کند که با وجود مشکلات تحصیلاتش را تا مقطع دکترا ادامه می دهد.

به گزارش گروه فرهنگ وهنر خبرگزاری برنا، چهل‌و‌دومین قسمت از سری سوم برنامه «مکث»  پنج شنبه شب حوالی ساعت ١٩ از شبکه دو سیما پخش می شود. در هفته ششم از فصل جدید این برنامه که ویژه ماه‌های محرم و صفر تهیه شده گلاره عباسی مجری و راوی خواهد بود. در این برنامه عباسی میزبان سیما رئیسی و پدرش محمدرضا رئیسی است. سیما دختری از دیار سیستان‌و بلوچستان است که در کودکی و به تدریج بینایی خود را از دست داد اما تولد در استانی محروم و از دست دادن بینایی نتوانست دختر جوان را از رسیدن به آرزوهایش باز دارد. سیما با حمایت و کمک پدرش حالا در مقطع دکترای رشته علوم سیاسی تحصیل و به جوانانی که شرایطی مشابه او دارند کمک می‌کند و جزو افراد محبوب و سرشناس در شهرشان زاهدان است. محمدرضا رئیسی دو دختر دیگر هم دارد و رشد و پیشرفت دخترانش  و همچنین توجه به علایق و استعدادهای‌شان برایش بسیار مهم است و از آنها در جهت رسیدن به آرزوهای‌شان حمایت می‌کند. خاطرات تلخ و شیرین این پدر و دختر دوست‌داشتنی را امشب در "مکث" ببینید و بشنوید.

سری جدید برنامه «مکث» همچون برنامه مناسبتی که در ماه مبارک رمضان پخش شد، قصه‌ها و روایات جذاب آدم‌ها از یک موقعیت خاص به سمت حال خوب را روایت کرده و سراغ ماجراهای اجتماعی می‌رود. این برنامه اجتماعی به صورت گپ و گفت میان هنرمندان و صاحبان داستان‌های اجتماعی جذاب ضبط و پخش می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز