آخرین مهلت ارسال اثر به جشنواره مقاومت اعلام شد

۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۱۲:۳۷:۴۳
کد خبر: ۱۰۶۷۰۷۴
آخرین مهلت ارسال اثر به جشنواره مقاومت اعلام شد
مدیر دبیرخانه دائمی شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت با بیان اینکه سی‌ام مهرماه آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت است، گفت: با توجه به نزدیکی زمان برگزاری جشنواره در هفته بسیج، این فرصت تمدید نمی‌شود.

به گزارش گروه فرهنگ وهنر خبرگزاری برنا، محسن جوادی؛ مدیر دبیرخانه دائمی شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت گفت: سی مهرماه آخرین فرصت برای ارسال آثار به بخش دوم این جشنواره است و این زمان به دلیل نزدیکی به برگزاری جشنواره در هفته بسیج، تمدید نمی‌شود.

وی با اشاره به بخش‌های باقیمانده از شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت، افزود: «بخش مسابقه اصلی»، «سیدالشهداء مقاومت»، «روایت قلم» و «نقد، تحلیل و پژوهش»، بخش‌های مرحله دوم شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت است که در هفته بسیج برگزار خواهند شد.

جوادی با اشاره به استقبال قابل توجه هنرمندان از این جشنواره، اظهار داشت: تاکنون 9047 اثر به دبیرخانه رسیده است که با توجه به زمان باقیمانده و استقبال کم‌نظیر سینماگران، قطعاً به این تعداد افزوده خواهد شد اما تا اینجا نیز می‌توان ادعا کرد این میزان استقبال بی‌نظیر است خاصه اینکه 3700 اثر بین‌المللی است؛ در این بین، «بخش مسابقه اصلی» بیشترین استقبال را تاکنون داشته‌ است.

وی تصریح کرد: تنوع بین المللی در بخش‌های مختلف، یکی از علل اصلی استقبال بی‌نظیر از جشنواره است.

مدیر دبیرخانه دائمی جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت برگزاری بخش «سیدالشهداء مقاومت» را پاسداشت شهید حاج قاسم سلیمانی دانست و اظهار داشت: هنرمندان علاقه‌مند به سردار شهید در کشورهای مختلف، حضور فعالی در این بخش داشتند بطوریکه بخش سیدالشهداء مقاومت با استقبال بسیار خوبی در عرصه ملی و بین‌الملل روبرو شده و تاکنون 647 اثر به دبیرخانه رسیده است و در بخش اصلی، تلفیقی از چهره‌های حرفه‌‍‌ای و استعدادهای جوان دیده می‌شود. 

مرحله دوم شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت یکم تا هفتم آذرماه همزمان با هفته بسیج به دبیری مهدی عظیمی‌میرآبادی برگزار می‌شود.

 

نظر شما