در شبکه پنج و گروه اجتماعی؛

ساماندهی سالمندان در «شکلات تلخ» / آیا سالمندان از فرزندانشان راضی هستند؟

۱۳۹۹/۰۷/۱۱ - ۰۹:۳۷:۰۴
کد خبر: ۱۰۶۷۲۷۸
ساماندهی سالمندان در «شکلات تلخ» / آیا سالمندان از فرزندانشان راضی هستند؟
برنامه "شکلات تلخ" به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مجتبی احمدی از گروه اجتماعی شبکه 5 سیما روی آنتن می‌رود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، مجتبی احمدی تهیه کننده شکلات تلخ می گوید: در هفته سالمندان و گرامیداشت موی سپیدان اینبار به نکات جالبی از  زندگی این عزیزان از زاویه ایی متفاوت رسیدیم، این افراد که برکات و چشم و چراغ خانواده ها هستند نیازهایی متفاوت با دیگر اقشار جامعه دارند در این برنامه تلاش کردیم با حضور کارشناسان مختلف ابعاد متفاوتی از زندگی سالمندان را مورد توجه قرار دهیم و از تک تک افراد خانواده  تا مسئولین مطالبات اینگونه افراد را تحلیل کردیم.

در این برنامه تلاش کردیم به جایگاه سالمندان در جامعه  توجه بیش‌تری داشته باشیم و موضوعاتی چون دوران بازنشستگی، بیمه و درمان و البته آسیب هایی چون سالمند آزاری را مورد بررسی قرار دهیم.

تهیه کننده این برنامه گفت: در برنامه روز  شنبه با حضور دکتر آرام رییس بهزیستی شهر تهران، دکتر دلبری رییس انجمن سالمندان، دکتر زمان پور روان شناس حوزه سالمندان ، دکتر رضازاده روان شناس حوزه آسیب های اجتماعی   وتعدادی از سالمندان به ابعاد مختلف زندگی سالمندان خواهیم پرداخت.

 

برنامه «شکلات تلخ» شنبه و سه شنبه حوالی ۱۳/۳۰ و روزهای یکشنبه و چهارشنبه  بعد از اخبار بامدادی   روی آنتن شبکه 5 سیما می‌رود.

نظر شما