«طبیب» خبر می دهد؛

از کرونا و واکسنش چه خبر؟

۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۰۸:۱۷:۵۹
کد خبر: ۱۰۶۷۵۴۵
از کرونا و واکسنش چه خبر؟
برنامه «طبیب» امروز شنبه ۱۲ مهرماه میزبان فوق تخصص بیماری های عفونی بوده و موضوع آخرین اخبار کرونا را بررسی خواهد کرد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ «طبیب» که هر روز پذیرای یک پزشک و تخصص ویژه است و یک موضوع پزشکی خاص را بررسی می‌کند فردا یکشنبه‌ ۱۳ مهر ماه میزبان دکتر جراح مغز و اعصاب بوده و موضوع کمر درد را مرور خواهد کرد و دکتر  اورولوژیست با موضوع بررسی باورهای نادرست در مورد سنگ کلیه در برنامه حضور خواهد یافت.

همچنین در روز دوشنبه ۱۴ مهرماه دکتر علیرضا زالی فرمانده کنترل کرونا استان تهران رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با موضوع آخرین تحولات کرونا و تاثیر کرونا بر مغزو اعصاب و همچنین دکتر فوق تخصص بیماری های ریه با موضوع تاثیر کرونا بر ریه ( آخرین اطلاعات ) مهمان آنتن شبکه سه در برنامه «طبیب» خواهند بود.

«طبیب» همچنین در روز سه شنبه ۱۵ مهرماه پذیرای کارشناس تغذیه با موضوع رژیم‌های لاغری و اشکالات آنها و نیز پزشک روانشناس بالینی با موضوع درمان‌های رایج در زمان استرس در طبیب حضور خواهد یافت.

برنامه تلویزیونی «طبیب» در روز چهارشنبه ۱۶ مهرماه میزبان متخصص جراحی لاپاراسکوپی با موضوع پیشگیری و درمان چاقی با رعایت و همچنین دکتر  شانه ساز  رییس سازمان غذا و دارو با موضوع مسایل مطرح در مورد واکسن انفولانزا و موارد نوین پزشکی خواهد بود.

بخش معرفی دمنوش‌ها و غذاهای ارزان و پر خاصیت، آیتم ورزش در خانه، گزارش از سخنگوی وزارت بهداشت در ارتباط با مسایل روز پزشکی و نگاهی آماری به وضعیت کرونا در کشور از دیگر بخش های هر قسمت «طبیب» است.

این برنامه گفتگو محور با هدف اطلاع‌رسانی و پیشگیری در حوزه سلامت  و درمان هر روز میزبان متخصصان رشته‌های مختلف پزشکی  می باشد که به تهیه کنندگی علی زاهدی تولید شده و اجرای آن برعهده پیمان طالبی است.

«طبیب» هر روز از شنبه تا چهارشنبه حوالی ساعت ۱۱ صبح به مدت ۶۰ دقیقه بصورت زنده از آنتن شبکه سه پخش می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز