علی لدنی:

کارکردن در شهرستان خیلی هم مفید نیست!

۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۰۸:۰۲:۰۰
کد خبر: ۱۰۶۷۵۷۳
کارکردن در شهرستان خیلی هم مفید نیست!
علی لدنی تهیه کننده ی سریال هایی چون تبریز در مه، گذر از رنج ها، روزگار خوش حبیب آقا و... که تهیه سریال های مختلف تلویزیونی را در شهرهای مختلف تجربه کرده است درباره تولید سریال خارج از پایتخت درباره مزایا و معایب آن با خبرگزاری برنا صحبت کرد.

علی لدنی تهیه کننده تلویزیون در گفت و گو با خبرنگار سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا در خصوص مزایا و معایب تولید و ساخت فیلم در شهرستان ها و خارج از پایتخت گفت: به نظر می رسد کارکردن در شهرستان خیلی هم راحت نیست به هرحال تولید اثر در شهرستان مزایایی هم دارد و اگر موضوع بومی نباشد بیشتر هزینه ها افزایش پیدا می کند مگر اینکه داستان و فضا با موقعیت و لوکیشن مرتبط باشد و در این شرایط گروه مجبور هستند در شهرستان کار کنند.

علی لدنی

این تهیه کننده معتقد است؛ وقتی که داستان یک پروژه در کوه و جنگل می گذرد یا مسیر روایت داستان به کوه و جنگل و کویر برسد به اجبار بایستی گروه تصویر برداری عازم لوکیشن های خارج از پایتخت شود.در این شرایط باید گفت جذابیت های لوکیشن پروژه هارا به خارج از تهران می کشاند.در بحث اقتصادی مسلما هزینه ها افزایش پیدا خواهد کرد چرا که اسکان گروه، پذیرایی و... در این شرایط بر پروژه مترتب خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز