«تشرف» دریچه ای در زندگی

۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۳:۳۳:۰۳
کد خبر: ۱۰۶۷۸۲۸
«تشرف» دریچه ای در زندگی
سومین فصل برنامه «تشرف» قرار است از امشب (12 مهر) با اجرای محمد رضا حسینیان پخش شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ در فصل جدید «تشرف» که  حدود ساعت 10 : 18 دقیقه بصورت زنده ازپشت بام حریم رضوی امام الرئوف حضرت علی بن موسی الرضا پخش می شود، هنرمندان ،چهره های ارزشی وکارشناسان برجسته رسانه ملی حضور دارند و از نقش امام رضا(ع) در مراحل مختلف زندگی شان می گویند.

مجید صفری گفت: ویژه برنامه تشرف یک برنامه گفت وگو محور است که با حضور هنرمندها و بازیگران ، ورزشکاران  و چهره های سرشناس ملی و با حضور کارشناسان معارفی مداحان و شاعران از پشت بام حرم حضرت رضا علیه السلام از شبکه یک پخش می شود و هدفش این است که به مخاطب بگوید با هر نگاه  و هر تفکر و هر پوششی هستی  می توانی در زندگی شخصی ات خودت را به امام رضا وصل کنی.

صفری افزود: برنامه تشرف اتفاقی بود که با لطف حضرت رضا و خواهرشان حضرت معصومه سلام الله علیهما شامل حال ما شد و ما توانستیم  اولین فصل این برنامه را در دهه کرامت و دومین فصلش را در دهه ولایت از پشت بام رضوی تقدیم بینندگان کنیم و قرار است از امشب (شنبه شب) به مناسبت ایام اربعین و شهادت امام رضا علیه السلام سومین فصلش را با اجرای سید محمد رضا حسینیان بصورت زنده تقدیم بینندگان کنیم.

تهیه کننده تشرف افزود: ما هم در هر فصل از  این برنامه از چهره های مشهور، سلبریتی ها و هنرمندان دعوت کرده ایم تا در فضایی احساسی و دوستانه از ارتباطشان با امام رضا علیه السلام و نقش این حضرت در زندگی شخصی شان بگویند.

این تهیه کننده با بیان اینکه خدا را شاکرم که 90 درصد مخاطبان برنامه قشر جوان هستند که به برنامه پیامک می دهند افزود: هنرمندان و چهره های زیادی هستند که رشد کردند و امروز در جامعه جایگاهی دارند و ممکن است  قشر جوان این سئوال برایش پیش بیاید که ایشان با پول، پارتی وچه چیزی به این موفقیت رسیده اند و ما در این برنامه از زبان این هنرمندان بیان می کنیم که علاوه بر تلاش و تخصص ، توسل و توکل هم نقش زیادی در موفقیت دارد. در واقع هدف ما از دعوت  سلبریتی ها این است که نشان بدهیم امام رضا علیه السلام جایگاه زیادی در زندگی شخصی این افراد دارد.

صفری که برنامه " تشرف" اش جزو بهترین برنامه های معارفی شده است گفت: در فصل جدید در نظر داریم بعد از هر قسمت از برنامه با چند نفر از کسانی که دلنوشته هایشان با امام رضا علیه السلام را به شماره پیامک 3000014 برای ما فرستادند تماس تصویری برقرار کنیم تا بصورت زنده با امام رضا علیه السلام صحبت و کنند و علاوه بر این از بین کسانی که تاکنون به مشهد مقدس نیامده اند و به برنامه پیامک داده اند به قید قرعه تعدادی را  بعد از ایام کرونا به مشهد مقدس می فرستیم.

صفری افزود: نکته دیگر اینکه این برنامه بعد از ماه صفر هم هر چهارشنبه که روز جهانی امام رضا علیه السلام است با  هدف ترویج  سبک زندگی رضوی ، حدود ساعت 20 بصورت زنده از پشت بام حرم رضوی پخش می شود.

تهیه کننده برنامه تشرف یادآورشد  در  فصل 1 و 2 این برنامه که با استقبال بی نظیر مردم رو برو شد چهره هایی چون مهدی رحمتی ، وحید شمسایی، علی مشهدی، دکتر محمد اصفهانی ، آرای عظیم نزاد ، نیما کرمی ، مهران رجبی، سیدعلی صالحی ، مجید اخشابی و ... حضور داشتند و از کارشناسان مذهبی همچون حجت الاسلام رفیعی، حجت الاسلام شهاب مرادی و حجت الاسلام صادقی دعوت شده بود تا درباره امام رضا علیه السلام و سبک زندگی و کرامات ایشان با مردم صحبت کنند.

صفری گفت: در فصل جدید هم که در 20 قسمت تهیه شده ، قرار است از افرادی چون داریوش ارجمند ، بهروز شعیبی، صابرخراسانی و ... دعوت شود تا  درباره نقش امام رضا(ع) در زندگی شخصی شان و همچنین حس و حال تشرف در بارگاه نورانی ثامن الحجج(ع) صحبت کنند.

گفتنی است این ویژه برنامه با مشارکت موسسه رسانه‌های صوتی و تصویری آستان قدس رضوی و گروه معارف شبکه یک سیما تدارک دیده شده است و از شنبه 12 تا 26 مهرماه مصادف با سالروز شهادت حضرت رضا(ع) همه روزه از ساعت 18:10  تا ساعت 19 به صورت زنده از بارگاه منور رضوی در شبکه یک سیما پخش می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز