بازتاب ابتلای ترامپ به کرونا و ابهام در انتخابات

۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۳:۵۴:۵۹
کد خبر: ۱۰۶۷۸۵۴
بازتاب ابتلای ترامپ به کرونا و ابهام در انتخابات
ابتلای ترامپ به کوید 19 و ابهامات در روند انتخابات پیش رو و برگزاری مناظره ها و واکنش های آن در شبکه های اجتماعی دنیای عرب در برنامه امشب«هاشتاغ» شبکه العالم بررسی می شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، سوالات و ابهامات درباره ابتلای رئیس جمهور آمریکا و همسرش به کرونا و روند انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از جمله مناظره های انتخاباتی، هشتگ پر بازدید فضای مجازی جهان عرب است که در این برنامه از «هاشتاغ» واکاوی خواهد شد. 

گفته می شود ترامپ در حالی به این ویروس مرگبار مبتلا شده که رقبای او در اردوگاه دموکرات ها و حتی برخی حامیان او رئیس جمهوری آمریکا را در ناتوانی این کشور در مقابله با کرونا که منجر به  کشته شدن تعداد زیادی شده است مقصر می دانند. 

مواضع لبنان درباره ترسیم مرزها با رژیم صهیونیستی، هشتگ مهم دیگری است که در این برنامه بدان پرداخته خواهد شد. 

در این خصوص به سخنان رئیس مجلس نمایندگان لبنان اشاره خواهد شد که گفته است موفقیت در ترسیم مرزهای زمینی و دریایی با رژیم صهیونیستی به لبنان در زمینه اقتصادی کمک می کند. 

همچنین بیان خواهد شد که نبیه بری در یک کنفرانس خبری تاکید کرده است طرحی که ما در این زمینه به آن معتقدیم، توافقات 1996 و قطعنامه 1701 سازمان ملل متحد است و نشست ها در این زمینه در مقر سازمان ملل متحد و تحت نظر این سازمان می باشد.

«هاشتاغ» به تهیه کنندگی و کارگردانی محمد معین مقامی و اجرای محمد العامری، 12 ماه مهر ساعت 22:15 به وقت تهران از آنتن شبکه العالم پخش خواهد شد.

 

نظر شما