از نگاه پرس تی وی؛

تداوم اوضاع بد اقتصادی در آمریکا

۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۶:۳۹:۱۸
کد خبر: ۱۰۶۸۰۰۷
تداوم اوضاع بد اقتصادی در آمریکا
تداوم اوضاع بد اقتصادی در آمریکا و نیاز مردم این کشوربه کمک های حمایتی در برنامه این هفته «ما مردم» در شبکه پرس تی وی مورد بحث و گفت و گو قرار می گیرد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، این برنامه به تهیه کنندگی عاطفه سادات دربندی با اشاره به نیاز آمریکایی ها به کمک های حمایتی به دلیل تداوم اوضاع بد اقتصادی ناشی از ضعف دولت در اداره شیوع کرونا به بررسی افزایش بیکاری و تعداد بی خانمان ها در این کشور و نا هماهنگی میان کنگره و کاخ سفید در آستانه انتخابات این کشور می پردازد.

در این برنامه ضمن مروری بر وضعیت رقابت های انتخاباتی ترامپ، افت آمار طرفداران ترامپ در نظرسنجی ها و کاهش تمایل جمهوری خواهان به اقدامات وی و ایده های بعید ترامپ مبنی بر بازگشت دوباره اقتصاد به حالت مناسب و از بین رفتن خودبه خودی ویروس کرونا مورد واکاوی قرار می گیرد.

در بخش دوم این برنامه موضوع فشار آمریکا به ناتو به ویژه آلمان برای پرداخت سهم بیشتر برای تقویت ناتو با تهدید به خروج 12 هزار نفر از نیروهایش از آلمان، سود چین و روسیه در این فرایند و روابط آینده اروپا و آمریکا بررسی خواهد شد.

در این زمینه افزایش تنش ها بر سر موقعیت آلمان برای ساخت خط دو لوله گاز نورد استریم که گاز روسیه را به اروپا منتقل می کند، اقدام ترامپ برای تهدید شرکت هایی که به این دو خط لوله کمک می کنند، انتقاد اتحادیه اروپا از این اقدام ترامپ، تاثیر خروج نیروهای آمریکایی بر ساختار روابط کشورهای اروپایی با این کشور و منافع روسیه در این کشکمش ها مورد نقد و تبادل نظر قرار خواهد گرفت.

«ما مردم» شنبه 12 مهر ساعت 20:00 به وقت تهران به مدت 25 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه دوشنبه ساعت 23:00 بامداد، 07:00 و 18:00 و سه شنبه ساعت 03:00 روی آنتن خواهد رفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز