«آتش‌نشان‌ها و داستان‌هایشان» راهی بازار شدند

۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۰:۴۱:۲۷
کد خبر: ۱۰۶۸۸۲۵
«آتش‌نشان‌ها و داستان‌هایشان» راهی بازار شدند
مجموعه‌ ۶ جلدی «آتش‌نشان‌ها و داستان‌هایشان» اثر آر. جی.ام. لی توسط انتشارت قدیانی منتشر شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، مجموعه‌ ۶ جلدی «آتش‌نشان‌ها و داستان‌هایشان» اثر آر. جی.ام. لی با ترجمه حسین فتاحی در نوبت اول چاپ منتشر شد.

در این مجموعه شش جلدی داستان‌های مربوط به کودکان که در موقعیت خطر قرار می‌گیرند و نیاز به آتش نشان پیدا می‌کنند در قالب کتاب‌های بوردبوک با تصویرگری بیان شده است و پشت جلد این مجموعه ۶ جلدی به گونه‌ای پازل می‌باشد و می‌توانند به عنوان یک سرگرمی کودکان را سرگرم نماید.

عناوین این شش جلد عبارتند از: هدیه‌ای برای مادر، ترقه بازی، علامت خطر، نقشه‌ی شیطانی، سگ نجات، کمپ آتش‌نشانی

در بخشی از کتاب آمده است: پنی به مامورانش گفت: طوفان خیلی شدیدی در راه است. باید در آماده‌باش کامل باشیم. در همان لحظه صدای رعد بلند شدو سگ که ترسیده بود زیر ماشین مخفی شد…. برانوین بچه‌ها برای گردش بیرون رفته بودند که در طوفان گیر افتادند. دوتا از بچه‌ها دویدند تا در جایی مخفی شوند. ولی در جنگل تاریک گم شدند……

انتشارات قدیانی مجموعه شش جلدی «آتش‌نشان ها و داستان‌هایشان» را در نوبت اول جلد، بوردبوک و قیمت هر جلد ۷۵۰۰ تومان در اختیار کوچولوهای کتاب‌خوان قرار داد.

علاقه‌مندان برای تهیه این کتاب‌ها علاوه بر کتابفروشی‌های سراسر کشور می‌توانند به سایت انتشارات قدیانی مراجعه و از تازه‌های نشر نیز دیدن کنند.

 

نظر شما