تمهیدات امنیتی در عراق برای مراسم اربعین

۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۴:۳۲:۱۷
کد خبر: ۱۰۶۹۰۲۹
تمهیدات امنیتی در عراق برای مراسم اربعین
​عملکرد نیروهای تامین کننده امنیت مراسم اربعین و اقدامات انجام شده توسط ارتش و حشد الشعبی در مبارزه با خطر نفوذ داعش و ایجاد اخلال گروه های تروریستی در برگزاری مراسم اربعین امسال، در این برنامه از «انداز جهان» کانال اردوی شبکه سحر بررسی خواهد شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، با نزدیک شدن به مراسم اربعین حسینی، عملکرد نیروهای تامین کننده امنیت مراسم به خصوص نیروی مردمی حشد الشعبی و بررسی اقدامات انجام شده در مبارزه با خطر نفوذ اخلالگران احتمالی، با حضور کارشناسان سیاسی از جمله قاری عبدالرحمان نورزی از علمای اهل سنت شهر کویته پاکستان تبیین می شود.

اقدامات اخیر آمریکا جهت تضعیف نیروهای مردمی، بررسی دلایل به شهادت رساندن سردار قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس توسط تروریست های آمریکایی و امنیت برقرار شده در راهپیمایی اربعین سال های گذشته توسط نیروهای امنیتی و داوطلب و نیز ناکام ماندن فتنه تروریست ها قبل از هر گونه اقدامی از موضوعات مطروحه در این برنامه است.

نگاهی به مشکلات عدیده امنیتی به وجود آمده در عراق به دلیل حضور نیروهای تروریستی آمریکا دراین کشور و نیز مخالفت دولت، پارلمان، رجال سیاسی و توده مردم عراق با حضور نیروهای تروریستی آمریکا در این کشور از جمله مباحث مهم دیگری است که به آن نیز پرداخته خواهد شد. 

«انداز جهان» به تهیه کنندگی سیدحسام مهاجری و اجرای علی عباس رضوی 14 مهر ساعت 19:30 دقیقه به وقت تهران از کانال اردوی شبکه سحر به طور زنده پخش خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز