کرونا «تلماسه» را هم شکست داد

۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۰۸:۴۹:۲۳
کد خبر: ۱۰۶۹۲۷۶
کرونا «تلماسه» را هم شکست داد
با شیوع کرونا بار دیگر اکران «تلماسه» فیلم پرهزینه هالیوود به تاخیر افتاد.

به گزارش گروه فرهنگ وهنر خبرگزاری برنا، بعد از به تاخیر افتادن فیلم «جیمز باند» این بار نوبت فیلم پرخرج «تلماسه» ساخته دنی ویلنوو شد که اکرانش به سال بعد موکول شد.

با تصمیم کمپانی وارنر تاریخ اکران فیلم حماسی علمی تخیلی گرانقیمت «تلماسه/Dune» ساخته دنی ویلنوو به تاخیر افتاد.  بدین ترتیب «تلماسه» دیگر در تاریخ پیشین خود یعنی ۱۸ دسامبر امسال به نمایش درنمی آید بلکه طبق تقویم جدید قرار است یک اکتبر ۲۰۲۱ راهی سینماها شود.

این تغییر تاریخ بعد از آنکه کمپانی وارنر تاریخ نمایش فیلم «زن شگفت انگیز ۱۹۸۴» را از اوایل اکتبر امسال به روز کریسمس جابجا کرد قابل پیش بینی و انتظار بود. زیرا اکران دنباله یک کمیک تنها یک هفته بعد از نمایش فیلم «تلماسه» در شرایط عادی شاید بدون مشکل باشد اما در دوران همه گیری کرونا کاری غیر معمول به حساب می آید.

«تلماسه» پیشتر قرار بود در ماه نوامبر اکران شود که البته در دوران بحران کرونا چندین بار تاریخ نمایش فیلم تغییر کرد بدین ترتیب «تلماسه» یکی دیگر از فیلم های مشهور سال جاری میلادیست که به دلیل بحران کرونا که از ماه مارس موجب تعطیلی سینماها شده از جدول اکران ۲۰۲۰ خارج می شود.

در چند روز گذشته فیلم جیمز باندی «زمانی برای مردن نیست» هم از جدول نمایش امسال خارج و به سال آینده موکول شد.

 

نظر شما