تودیع و معارفه معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی برگزار شد

۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۷:۰۴:۳۸
کد خبر: ۱۰۶۹۷۲۱
تودیع و معارفه معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی برگزار شد
معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی و دبیر جشنواره فیلم فجر در برنامه ای تودیع و معارفه شدند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، در ابتدای این برنامه که ظهر امروز در سالن جلسات سازمان سینمایی برگزار شد حسین انتظامی با قدردانی از زحمات 15 ماهه سید محمد مهدی طباطبایی نژاد در معاونت ارزشیابی و نظارت گفت: ایشان با جدیت و قاطعیتی که داشت فضاهای خوبی را برای فعالیت حرفه ای سینما باز کرد و رابطه شان هم با سینماگرها خیلی خوب بود تا آنجا که در طی یک ماهی که صحبت رفتن ایشان بود به کَرات از جناح ها و تفکرات مختلف درباره مَحاسن کاری، اخلاق، جدیت، پیگیری ها و احساس دلسوزی نسبت به سینما و سینماگران شنیده شد و درخواست داشتند مانع رفتن ایشان شویم که متاسفانه نشد.

 

رییس سازمان سینمایی ادامه داد: از ایشان تشکر می کنم که دبیری جشنواره و مشاوره اینجانب را پذیرفتند مخصوصا جشنواره فیلم فجر امسال که حساسیت های ویژه خود را دارد. البته عمده آثاری که در جشنواره امسال شرکت دارند در زمان مسئولیت ایشان پروانه ساخت و نمایش گرفتند و تسلطشان بر روی فیلم های این دوره بیشتر است.

 

 

انتظامی درباره ابراهیم داروغه زاده که به دلیل بیماری در این برنامه حاضر نبود نیز گفت: ایشان در دوره معاونت ارزشیابی و نظارت با پیگیری هایی که داشت موفق بود و در دبیری جشنواره سال گذشته نیز با موجی که راه افتاده بود و حساسیت های موجود با حُسن تدبیر توانستند جشنواره را با کمترین حاشیه و بیشترین مشارکت برگزار کنند. ایشان عازم فیلمسازی و تولید حرفه ای شدند که امیدواریم در این حوزه هم بدرخشند.

 

 

رئیس سازمان سینمایی با اشاره به معاون جدید ارزشیابی و نظارت اظهار کرد:آقای رجبی فروتن که فروتنی و اخلاق ایشان زبانزد است، از چهره های قدیمی سازمان سینمایی هستند که در دوره های مختلف مسئولیت مرتبط نظارتی داشتند و مدت زیادی نیز مدیرت شبکه نمایش خانگی را عهده دار بودند ودر کارشان مسلط هستند.

 

در ادامه سید محمدمهدی طباطبایی نژاد در سخنانی با تقدیر از همکارانش در معاونت ارزشیابی و نظارت در دوران مسئولیتش و قدردانی از اعتماد رییس سازمان سینمایی گفت: تلاش می کنیم جشنواره فیلم فجر که در کنار راهپیمایی 22 بهمن مهمترین رویداد جشن انقلاب است نه فقط یک رویداد سینمایی بلکه یک رویداد فرهنگی که تصویری از انقلاب شکوهمند اسلامی را در قالب یک جشن ملی عرضه می کند به شایسته ترین شکل و با رعایت آنچه که باید در شرایط کرونایی به آن توجه داشت، برگزار شود که این خود بهانه مهمی است تا سینما ثابت کند که زنده است و به حیات خود البته دشوار ادامه می دهد. امیدوارم ادامه مسیر را با کمک همه دوستان سهل تر طی کنم.

 

 

سعید رجبی فروتن معاون جدید ارزشیابی و نظارت نیز گفت: در شرایطی این سمت را به عهده می گیرم که انصافا بسیاری از اقدامات بنیادی و زیربنایی شکل گرفته است. قطعا مجموعه تلاش ها کمک می کند تا فعالیت ها و کارها به صورت روان تری انجام گیرد و من هم در ادامه همین مسیر حرکت خواهم کرد . با موافقت ضمنی که از آقای انتظامی گرفتم اختیارات قانونی مدیران کل در معاونت ارزشیابی و نظارت بیش از گذشته خواهد شد تا تمرکز معاون بر روی مسائل عمده تر و اساسی تر باشد تا بتوانیم وظایفمان را آنطور که انتظارات نظام و مراجع بالادستی است به نحو احسن انجام دهیم.

 

 

بهمن حبشی مدیر کل اداره نظارت بر تولید هم به نمایندگی از همکارانش سخنانی را مطرح کرد.

 

در پایان احکام سید محمد مهدی طباطبایی نژاد به عنوان دبیر جشنواره فیلم فجر و مشاور رییس سازمان و سعید رجبی فروتن به عنوان معاون ارزشیابی و نظارت توسط حسین انتظامی اعطا شد.

نظر شما