شهاب حسینی «آن شب» به آمریکا رفت

۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۰۹:۱۴:۳۶
کد خبر: ۱۰۶۹۸۶۸
شهاب حسینی «آن شب» به آمریکا رفت
محمد درمنش می‌گوید در شرایط فعلی که کرونا همه را خانه‌نشین کرده است، ترجیح می‌دهد وقت خود را صرف نگارش ۲ فیلمنامه سینمایی کند.

به گزارش گروه روی خط رسانه خبرگزاری برنا، محمد درمنش کارگردان سینما و تلویزیون  در پاسخ به این پرسش که این روزها مشغول چه کاری است، بیان کرد: در شرایط فعلی که بیماری کرونا اکثر مردم را خانه‌نشین کرده است من نیز ترجیح می‌دهم فعلا کاری را آغاز نکنم، هرچند این به معنی بیکار بودن نیست چراکه به اتفاق گروهی در حال نگارش ۲ فیلمنامه هستیم.

وی ادامه داد: برای لو نرفتن موضوع بهتر می‌دانم تا زمانی که فیلمنامه‌ ثبت نشده است اطلاعاتی درباره آن ندهم.

تهیه‌کننده «آن شب» به کارگردانی کوروش آهاری درباره این فیلم با بازی شهاب حسینی گفت: این فیلم براساس قراردادی که با کمپانی ماموت پیکچرز آمریکا بسته شده، قرار است اواسط ژانویه (اواخر دی‌ماه) در آمریکای شمالی اکران عمومی شود البته اکران ایران این فیلم سینمایی احتمالا قبل از نمایش جهانی آن خواهد بود.

درمنش در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: برخلاف بسیاری از اظهارنظرها که معتقدند سینما به دلیل شیوع کرونا حال و روز خوشی ندارد، من معتقدم این تنها یک بخش از ماجرا کروناست و دلیل اصلی را باید در شرایط روحی مردم جستجو کرد. در شرایط فعلی مردم حال خوشی ندارند و زمانی که وضعیت چنین است چگونه انتظار دارید سینما شرایط مطلوبی داشته باشد.

وی تاکید کرد: اهالی سینما به سه دلیل کار می‌کنند؛ ابتدا بحث معیشتی است که همیشه نوسان دارد و امنیتی برای آن نمی‌توان متصور شد. دلیل دوم علاقه قلبی به کار است که من بر این مبنا ترجیح می‌دهم فعلا وقت خود را صرف نگارش فیلمنامه کنم. دلیل آخر نیز بحث صنعتی بودن هنر هفتم است. در این زمینه نیز متاسفانه اتفاق خوبی در کشورمان رخ نداده است زیرا مسئولان  این امر را به رسمیت نمی‌شناسند که بخواهند به آن توجه کنند.

کارگردان «آژانس ازدواج» در پایان تاکید کرد: سینما زمانی به وضعیت مطلوب خود بازمی‌گردد که وضعیت زندگی اهالی سینما مساعد شود و تا زمانی که بحث اقتصادی، سیاسی و اجتماعی بهبود پیدا نکند، نباید توقع اتفاق خاصی را در فرهنگ داشت.

منبع: خبرگزاری صبا

نظر شما