تحلیل مصاحبه دکتر ولایتی در باره مناقشه قره باغ در «کمپاس»

۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۴:۰۳:۳۷
کد خبر: ۱۰۷۰۱۳۹
تحلیل مصاحبه دکتر ولایتی در باره مناقشه قره باغ در «کمپاس»
​تحلیل مصاحبه دکتر علی اکبر ولایتی در باره مناقشه قره باغ انعکاس دیدگاه های جمهوری اسلامی ایران در ارتباط با وقایع اخیر منطقه قفقاز است. «میزگرد سیاسی» (کمپاس) امشب به این موضوع می پردازد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، از جمله محورهای مهمی که دکتر ولایتی در گفت و گوی خود با روزنامه کیهان بدان ها اشاره داشته است، عبارتند از: تاکید بر بازگرداندن قره باغ به آذربایجان، تکرار سیاست اصولی ایران مبنی بر لزوم حفظ تمامیت ارضی کشورها، مقایسه اشغال خاک فلسطین با اشغال قره باغ، تاکید بر حل مناقشه از راه سیاسی به جای توسل به زور، هشدار در باره فتنه انگیزی صهیونیست ها در منطقه قفقاز، نگرانی از سرنوشت مردم آذربایجان و تاکید بر پیوندهای ویژه آنان با ایران .

برهان حشمتی کارشناس مسائل سیاسی به عنوان مهمان حاضر در استودیوی برنامه و ایلقار ابراهیم اوغلو به عنوان رئیس مرکز اعتقاد دینی و دفاع از آزادی های مدنی به صورت تلفنی به بیان نقطه نظرات خود در این باره می پردازند. 

همچنین ابراز ناخرسندی از جنگ طلبی ترکیه و مخالفت با دخالت فرانسه در منطقه و نیز هشدار دوباره به حضور گروه های تکفیری در منطقه از موضوعات دیگر این برنامه 45 دقیقه ای است که برای مخاطبان آذری زبان از طریق «کمپاس» واکاوی می شود. 

«میزگرد سیاسی» (کمپاس) چهارشنبه شانزدهم مهر ساعت 20:40 به وقت تهران با اجرای درنا نصیریان بر روی آنتن کانال آذری شبکه سحر است. 

قهرمان نورانی تهیه کننده «کمپاس» است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز