آلبوم «قطره دریاست» را ورق بزنید

۱۳۹۹/۰۷/۱۷ - ۰۱:۰۱:۰۰
کد خبر: ۱۰۷۰۱۹۰
آلبوم «قطره دریاست» را ورق بزنید
نمایشگاه مجازی ۳۰۰۰ عکس از پویش عکس پرتره زائران میلیونی اربعین حسینی از سوی خانه عکاسان ایران افتتاح شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، خانه عکاسان ایران نمایشگاه مجازی «قطره دریاست» را با ۳۰۰۰ عکس از پویش عکس پرتره زائران میلیونی اربعین حسینی برگزار کرد.

این نمایشگاه عصر امروز سه شنبه ۱۵ مهر ماه از ساعت ۱۵ کار خود را با برپایی افتتاحیه مجازی در نشانی اینترنتی vr.iranipc.ir آغاز کرد.

گفتنی است، پیش از این همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) در بهمن ماه سال گذشته نمایشگاه عکس‌های منتخب نخستین پویش ثبت عکس پرتره از میلیون‌ها زائر اربعین حسینی(ع) در حوزه هنری برپا شد. 

در این پویش با داوری فرهاد سلیمانی، حسین بهرامی و مجتبی کوچکی، در بخش بهترین مجموعه پرتره پرویز گلی‌زاده (آذربایجان شرقی)، سعید هاشمی‌گازار (خراسان جنوبی) و اکرم جمعی (تهران) به ترتیب اول تا سوم شدند و جوایز ۲.۵، ۲ و ۱.۵ میلیون تومانی دریافت کردند. جایزه ثبت بیشترین پرتره هم به سیدمحمدحسین موسوی از قم رسید. همچنین از سه عکاس راه‌یافته به نمایشگاه به قید قرعه با اهدای جایزه یک میلیون تومانی تقدیر شد.

یادآور می‌شود،‌ نمایشگاه مجازی «قطره دریاست» با ۳۰۰۰ عکس از پویش عکس پرتره زائران میلیونی اربعین حسینی با عنوان «قطره دریاست» به نشانی vr.iranipc.ir میزبان علاقه‌مندان خود است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز