صندق های سرمایه گذاری (ETF) ؛

ارزیابی عملکرد صندوق های سرمایه گذاری (ETF در برنامه" نوسان")

۱۳۹۹/۰۷/۱۷ - ۲۳:۰۴:۰۰
کد خبر: ۱۰۷۰۳۴۷
ارزیابی عملکرد صندوق های سرمایه گذاری (ETF در برنامه نوسان)
مجله تلویزیونی" نوسان "جمعه این هفته (۱۸مهرماه) ساعت 20 به تحلیل و تشریح " چالش های پیش روی صندوقهای سرمایه گذاری قابل معامله (ETF در عرصه بورس) می پردازد.

به گزارش گروه سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛  برنامه "نوسان" این هفته به تبیین و تشریح  چالشهای پیش روی صندوق های سرمایه گذاری قابل معامله (ETF)  خواهد پرداخت.

این برنامه در راستای اطلاع رسانی و آگاهی بیشتر علاقه مندان به حوزه بورس مباحث  مهمی مانند درصد تخفیف صندوقها، اجازه فروش آن ها ( on   ها ) و ....را  با حضور کارشناسان اقتصادی بررسی خواهد کرد.  

مجله تلویزیونی " نوسان" هر هفته با بخش های مختلف همچون گزارش مردمی،کلاس درس،آموزش اینفوگرافیک، تحلیل هفتگی، گفت و گوی ویژه، مسابقه با اجرای امید قالیباف و علی پاکزاد هر هفته جمعه ها ساعت 20 تماشایی می شود. 

دانستنیهای بورسی و آشنایی با مفاهیم بورس، بررسی مشکلات پیش روی بازار سرمایه، پاسخ به سوالات مردمی و مسئولین از دیگر بخشهای اقتصادی این برنامه است. 

مسابقه پیامکی هفته و قرعه کشی برندگان این مسابقه از دیگر بخشهای مختلف برنامه نوسان است مخاطبان می توانند از طریق شماره ۵۰۰۰۱۵۱۱  با برنامه در ارتباط باشند.

نوسان کاری از گروه اقتصاد به تهیه کنندگی رویا جدیدی  هر هفته جمعه ها به مدت 45 دقیقه روی آنتن می رود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز