هشتگ خشم کاربران عراقی از فتنه‌گران مراسم اربعین در «هاشتاغ»

۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۱۴:۴۱:۵۱
کد خبر: ۱۰۷۱۱۷۷
هشتگ خشم کاربران عراقی از فتنه‌گران مراسم اربعین در «هاشتاغ»
خشم کاربران عراقی از فتنه گران و ترند درخواست برای بازداشت آشوب طلبان مراسم اربعین در این برنامه از «هاشتاغ» شبکه العالم بررسی می شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا،  ترند درخواست کاربران عراقی برای بازداشت آشوب طلبان که محرک اقدامات خشونت آمیز بوده و موجب تضعیف امنیت و تخریب اموال و دارایی ها شده اند، در «هاشتاغ» امشب مطرح خواهد شد.

در این خصوص بیان خواهد شد که هشتگ «فتنه گران را بازداشت کنید» در پایگاه‌های شبکه‌های اجتماعی عراق به عنوان فراخوانی از سوی کاربران شبکه های اجتماعی برای بازداشت همه کسانی که محرک اقدامات خشونت آمیز و تضعیف امنیت و تخریب اموال و دارایی ها و بحرانی کردن فضاها و اختلاف افکنی میان مردم عراق شده اند، راه اندازی شده است. 

 در این برنامه تشریح می شود که چگونه سه شنبه گذشته و هنگام تجمع محبان اهل بیت (ع) در کربلای معلی برای بزرگداشت مراسم اربعین امام حسین (ع)، گروهی که خود را تظاهرکننده می نامیدند، اقدام به ایجاد نا آرامی هایی در نزدیکی حرم مطهر کرده و ضمن حمله به نیروهای امنیتی، امنیت زائران را مختل کرده و در صدد ملتهب کردن وضعیت و تخریب وسائل و منحرف کردن مراسم اربعین بودند.

 در همین راستا نیز فعالان پایگاه‌های اجتماعی از مقامات امنیتی درخواست کردند همه افرادی را که دست به اینگونه اقدامات در پایگاه‌های اجتماعی یا دیگر اماکن می زنند، بازداشت کنند.

واکنش ها به واگذاری جزایر مصری به سعودی ها، هشتگ پربازدید دیگر در شبکه های اجتماعی جهان عرب است که در این برنامه نیز به آن پرداخته خواهد شد.

در این خصوص اشاره خواهد شد که عبدالفتاح سیسی؛ رئیس جمهور مصر بار دیگر مسئله جزایر تیران و صنافیر را به میان کشیده و همین امر باعث عصبانیت مصری ها شده است.

خاطر نشان می شود فعالان مصری بار دیگر هشتگ «تیران و صنافیر متعلق به مصر است» را پس از سخنرانی سیسی به کار بردند و تیتر یکی از شماره های روزنامه الاهرام را بازنشر کردند که در این شمارۀ مربوط به دوران جنگ اکتبر 1973 آمده است: «برافراشتن پرچم مصر بر فراز تیران و صنافیر».

«هاشتاغ» به تهیه کنندگی و کارگردانی محمد معین مقامی و اجرای محمد العامری، 20 ماه مهر ساعت 22:15 به وقت تهران از آنتن شبکه العالم پخش خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز