انوشیروان محسنی نقش اول گرانترین فیلم اتریش شد

۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۰۹:۲۰:۲۲
کد خبر: ۱۰۷۱۹۵۶
انوشیروان محسنی نقش اول گرانترین فیلم اتریش شد
انوشیروان محسنی بازیگر ایرانی برای نقش اول گرانترین فیلم سال 2021 اتریش انتخاب شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، گرانترین فیلم اتریش "HADES" نام دارد و انوشیروان محسنی به عنوان نقش اول این فیلم در کنار بازیگران مطرح اروپا از جمله توبیاس مورتی(Tobias Morreti)، والری فلورین هوبر(Valerie Florine Huber)، رولند دورینگر (Roland düringer) و کاترینا بوهم(Katharina böhm) ایفای نقش می کند.

توبیاس مورتی(Tobias Morreti) زوج انوشیروان محسنی در این فیلم، برای مردم ایران به جهت بازی در نقش ریچارد موزر در سریال "بازرس و رکس" که در دهه هشتاد از شبکه سوم تلویزیون ایران پخش شد شناخته شده است.

 کارگردان معروف اتریشی آندره آس کاپریوا      (Andreas Kopriva) کارگردانی و هورست گونتر فیدلر(Horst Gunther Fiedler) نویسندگی HADES" را بر عهده دارند و تهیه کنندگی مشترک آن با "MR" بزرگترین شرکت فیلمسازی در اتریش و  "ORF" صدا و سیمای این کشور است.

گرانترین فیلم سال 2021 موضوعی کمدی عاشقانه دارد و قرار است برای تولید آن 5 میلیون یورو هزینه شود.     "HADES" که در حال حاضر مراحل پیش تولید را سپری می کند قرار است در 4 آوریل 2021 وارد مرحله تولید شود و پس از پایان تولید در 10 سپتامبر 2021 در کشورهای مختلف اروپا از جمله اتریش، آلمان، بلژیک، هلند، ایتالیا، فرانسه و کرواسی اکران می شود.

گفتنی است انوشیروان محسنی بازیگر و نوازنده ایرانی که در زمستان سال 2020 به خاطر ایفای نقش در فیلم "تاک تیک" مورد تحسین رسانه های اروپا قرار گرفت سابقه بازی در نقش های مختلف را دارد و در سال 2017 به خاطر ایفای نقش کمدی در فیلم "Mis.Tic" جایزه بهترین بازیگر مرد را از جشنواره دیاگوناله (Austria international film ۲۰۱۷) دریافت کرده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز