حجت‌الاسلام قمی از نمایشگاه عکس «عطش وصل» دیدن کرد؛

ظرفیت‌های عکس به منظور ترویج معارف اربعین حسینی استفاده شود

۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۲:۰۶:۲۵
کد خبر: ۱۰۷۲۱۳۲
ظرفیت‌های عکس به منظور ترویج معارف اربعین حسینی استفاده شود
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در این دیدار گفت: راه بسیاری مانده است تا از ظرفیت‌ها و توانایی‌های عکس به منظور تبلیغ اسلام و ترویج معارف اربعین حسینی استفاده موثر کنیم، اما به هر حال همین قدم‌های خوبی همچون نمایشگاه‌های عکس «عطش وصل» هم مایه امیدواری و قدمی رو جلو است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی صبح امروز دوشنبه ۲۱ مهر ماه از نمایشگاه عکس «عطش وصل» روایت تصویری حمید وکیلی از پیاده‌روی اربعین دیدن کرد.

حجت‌الاسلام قمی در این دیدار که با حضور حمید وکیلی صاحب آثار این نمایشگاه برپا شد، ضمن گفت‌وگویی دوستانه با وکیلی در مورد آثار و حال و هوای آنها در پیاده‌روی اربعین به خبرنگار پایگاه خبری حوزه هنری گفت: من یکی از دنبال کننده‌های صفحه مجازی آقای وکیلی هستم و عکس‌هایشان را به صورت جدی پی‌گیری می‌کنم. از طرفی هم یکی از مشتریان خانه عکاسان حوزه هنری هستم و سعی کردم هرگاه نمایشگاه عکسی را برپا کرده است با اشتیاق برای تماشای آنها به حوزه هنری بیایم.

وی افزود: اربعین سال گذشته نیز خانه عکاسان حوزه هنری با برپایی نمایشگاه عکسی از پرتره‌های اربعین ضمن طراحی و برنامه‌ریزی بسیار خوبی که داشت، حال و هوای اربعینی مناسبی را به بیننده منتقل می‌کرد.

حجت‌الاسلام قمی در پایان گفت: راه بسیاری مانده است تا از ظرفیت‌ها و توانایی‌های عکس به منظور تبلیغ اسلام و ترویج معارف اربعین حسینی استفاده موثر کنیم، اما به هر حال همین قدم‌های خوبی همچون نمایشگاه‌های عکس اینچنینی هم مایه امیدواری و قدمی رو جلو است.

گفتنی است، این نمایشگاه که روایت تصویری حمید وکیلی از پیاده‌روی باشکوه اربعین است، تا هفتم آبان‌ماه پذیرای علاقه‌مندان است.

این نمایشگاه همه روزه به جز پنجشنبه‌ها و جمعه‌ها از ساعت ۹ تا ۱۸ در گالری شماره یک خانه عکاسان به نشانی خیابان سمیه، نرسیده به حافظ، حوزه هنری انقلاب اسلامی میزبان بازدیدکنندگان است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز