در برنامه "یه روز تازه" تجلیل کرد؛

شهدای شناسایی شده خان‌طومان روی قاب شبکه پنج

۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۳:۵۶:۲۹
کد خبر: ۱۰۷۲۲۳۲
شهدای شناسایی شده خان‌طومان روی قاب شبکه پنج
برنامه صبحگاهی شبکه پنج سیما امروز( دوشنبه 21 مهرماه ) بخشی از این برنامه را به شهدای مدافع حرم تازه تفحص شده در منطقه خان‌طومان اختصاص داد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ برنامه" یه روز تازه" با یاد کردن از شهدای مدافع حرم سعی در گرامیداشت و پاسداشت این شهدا داشت و با پخش پلی‌بک از تفحص شهدا و عکس‌ها و پوسترهایی از این شهدا یاد کرد.

 همچنین سوال پیامکی امروز برنامه "یه روز تازه "مرتبط با این موضوع بود و از بینندگان پرسیده شد «منطقه خان‌طومان در کدامیک از دو کشور عراق و سوریه قرار دارد؟» و مخاطبین برنامه با ارسال شش هزار پیامک به سامانه ۱۰۰۰۰۵۱۹ پاسخ این سوال را دادند و به نوعی در این یادمان شهدا شرکت کردند.

گفتنی است شهیدان والامقام رضا حاجی‌زاده، علی عابدینی، محمد بلباسی و حسن رجایی فر، محمود رادمهر از استان مازندران، شهید زکریا شیری از استان قزوین، شهید مجید سلمانیان از استان البرز و شهید مهدی نظری از استان خوزستان از شهدای تفحص شده منطقه خان‌طومان هستند که در سال 95 در عملیاتی برای آزادسازی این منطقه استراتژیک به شهادت رسیده بود و تا کنون به عنوان جاویدالاثر از آنها یاد می شد که با تلاش بسیار شناسایی و به وطن بازگشتند.

برنامه یه روز تازه کاری است از گروه اجتماعی شبکه پنج سیما که از ابتدای هفته تا روز چهارشنبه از ساعت ۷ تا ۹ صبح به مدت ۱۲۰ دقیقه پخش می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز