نگاهی به شیوه پیامبری رسول اکرم (ص) در سالروز وفات ایشان

۱۳۹۹/۰۷/۲۴ - ۰۲:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۷۲۲۹۰
نگاهی به شیوه پیامبری رسول اکرم (ص) در سالروز وفات ایشان
شبکه یک" این شبها" به مناسبت ایام 28 صفر و سالروز وفات پیامبر اکرم (ص) میزبان حجت الاسلام عابدی ، پژوهشگر مسایل دینی است که درباره شیوه هدایت گری پیامبر اکرم (ص) صحبت می کند.

به گزارش گروه فرهنگ وهنر خبرگزاری برنا، در این برنامه که ساعت 53 : 23 دقیقه پخش می شود، حجت الاسلام عابدی شرایط اجتماعی و فرهنگی دوران جاهلیت و مبعوث شدن پیامبر(ص) را بررسی می کند. 

نگاهی به شیوه هدایت گری ایشان در زمان جاهلیت و پس از آن از محورهای گفت و گوی حجت الاسلام عابدی در برنامه این شبها است که تا جمعه شب مهمان این برنامه است. 

در این برنامه  شیوه های آموزشی و تربیتی حضرت رسول اعظم(ص)  بصورت مصداقی بررسی می شود، شیوه هایی که هر کدام در جایگاه مناسب خود می تواند الگویی برای آموزش و تربیت دینی در سیره عملی پیامبر اسلام(ص) باشد. طرح کردن سئوال در روند آموزش و تعلیم ، بهره بردن از آموزش های عملی از جمله شیوه های هدایت گری حضرت ختمی مرتبت است.

علاقمندان در برنامه این شبها که تا جمعه شب با همین موضوع و ساعت 53 : 23 پخش می شود، می توانند از سخنان حجت الاسلام عابدی در این زمینه بهره ببرند.

برنامه این شبها کاری از گروه معارف شبکه یک سیماست که با تهیه کنندگی یونس قاسمی و اجرای مجید یراقبافان در مناسبت های مذهبی پخش می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز