ولایتی با اشاره به برگزاری جشنواره فصل همدلی:

ضرورت حمایت مسئولان از نهادهای فرهنگی که داوطلبانه درصدد حفظ روحیه کادر درمان هستند

۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۱۲:۲۴:۱۶
کد خبر: ۱۰۷۲۶۳۰
ضرورت حمایت مسئولان از نهادهای فرهنگی که داوطلبانه درصدد حفظ روحیه کادر درمان هستند
رئیس بیمارستان مسیح دانشوری با اشاره به برگزاری جشنواره فصل همدلی، گفت: نهادهای فرهنگی که درصدد حفظ روحیه و تقدیر از تلاش‌های کادر درمان هستند مورد حمایت مسئولان قرار بگیرند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، علی‌اکبر ولایتی رئیس بیمارستان مسیح دانشوری با اشاره به تلاش‌های همه‌جانبه کادر درمان در مقابله با ویروس کرونا، گفت: از ابتدایی‌ترین روزهای شیوع این بیماری کادر درمان و تمام دست‌اندرکاران این بیمارستان دوشادوش سایر جامعه پزشکی در تمام نقاط کشور از ظرفیت‌های موجود استفاده کرد تا به زعم خود در پیشگیری و درمان مبتلایان به کرونا خدمتگذار خوبی باشند که از این جهت خرسند و خداوند را شاکر هستیم.

این مقام مسئول با بیان اینکه کادر درمان در این ایام که کشور دچار بحرانی همچون ویروس کرونا است، دغدغه‌ای جز رسیدگی به امور مبتلایان به کرونا ندارند، اظهار کرد: از بدو پیدایش کرونا تعدادی بالغ بر یک هزار و 900 نفر در این بیمارستان بستری و اکنون نیز به مرور زمان در حال ترخیص هستند؛ لذا مهم‌ترین مسئله‌ای که منجر به ارتقای روحیه کادر درمان می‌شود کاهش تعداد بستری‌ها و افزایش تعداد ترخیص‌شدگان است.

رئیس بیمارستان مسیح دانشوری با بیان اینکه این بیمارستان همچنان در حال خدمت‌رسانی است، گفت: اگر بنا به هردلیلی که عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم از مهم‌ترین آنهاست، با پیک این بیماری رو به‌رو شویم کادر درمان این بیمارستان آمادگی خدمت‌رسانی به مبتلایان را خواهند داشت.

ولایتی با بیان اینکه کادر درمان گرچه دچار خستگی است، اما همچنان روحیه خود را حفظ و در جهت خدمت به مردم مقتدرانه عمل می‌کنند، بیان کرد: نقش مردم در کم‌اثر کردن خسارات ناشی از کرونا غیرقابل انکار است؛ اگر پروتکل‌های بهداشتی به طور مرتب و حداکثری رعایت شود، مطمئنا این بیماری ضعیف خواهد شد.

وی در پایان با اشاره به تلاش متولیان فرهنگی کشور و ضمن آگاهی از اقدامات متولیان فرهنگسرای اندیشه در جهت تقدیر از تلاش‌های کادر درمان با بهره‌گیری از ابزار هنر، خاطرنشان کرد: امیدوارم اینگونه نهادهای فرهنگی که داوطلبانه و بدون وابستگی به اعتبارات خاص، وارد میدان می‌شوند و در این مسیر تلاش می‌کنند، مورد حمایت مسئولان قرار گیرند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز