«هاشتاغ» توافق « سنجار» را بررسی می کند

۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۱۴:۲۴:۴۰
کد خبر: ۱۰۷۲۶۹۲
«هاشتاغ»  توافق « سنجار» را بررسی می کند
هشتگ گروه های مختلف عراقی به توافق مصطفی الکاظمی و اقلیم کردستان عراق درباره منطقه «سنجار» در برنامه امشب «هاشتاغ» (هشتگ) شبکه العالم بررسی می شود.

به گزارش گروه فرهنگ وهنر خبرگزاری برنا، واکنش شخصیت ها و گروه های مختلف عراقی در خصوص توافق منطقه «سنجار» بین مصطفی الکاظمی و اقلیم کردستان عراق در و هشتگ های آن در این برنامه از «هاشتاغ» بررسی خواهد شد. 

واکنش قیس الخزعلی دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق از شخصیت‌های عراقی که این توافق را در راستای تشریفات سیاسی توصیف کرده  و کاطع الرکابی عضو کمیسیون امنیت و دفاع پارلمان عراق در گفت و گو با پایگاه خبری المعلومه که حمایت سریع سفارت آمریکا از توافق سنجار را سوال برانگیز می داند از جمله مواردی هستند که به تشریح آنها پرداخته خواهد شد .

در این خصوص اشاره خواهد شد که شخصیت های سیاسی ابراز کرده اند؛ درباره توافق «سنجار» غافلگیر شده و  از منافع این امتیاز که شامل چه کسانی می شود، بی خبر هستند .  

ادامه آتش سوزی در جنگل های سوریه ، هشتگ پربازدید دیگری است که به آن پرداخته خواهد شد. 

در این خصوص بیان خواهد شد آتش‌سوزی گسترده در جنگل های غرب سوریه که از شامگاه پنجشنبه آغاز شده، همچنان ادامه دارد و تا کنون بیش از ۲۰ کشته و زخمی برجای گذاشته است.

 بر اثر وقوع آتش‌سوزی گسترده در حومه استان‌های لاذقیه، طرطوس و حمص صدها هکتار از اراضی این مناطق از جمله تعدادی منزل مسکونی روستایی در محاصره آتش قرار گرفته و سوخته اند. این موضوع مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.

«هاشتاغ» به تهیه کنندگی و کارگردانی محمد معین مقامی و اجرای علا قاسمی، امشب 22مهر ماه ساعت 22:15 به وقت تهران از آنتن شبکه العالم پخش خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز