برنامه «سرمایه» بررسی می کند؛

آسیب عرضه سهام عدالت به صورت خرد در بازار

۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۱:۱۳:۱۸
کد خبر: ۱۰۷۳۱۱۹
آسیب عرضه سهام عدالت به صورت خرد در بازار
برنامه «سرمایه» این جمعه25 مهر ماه، به موضوع بررسی عرضه سهام عدالت بصورت خرد در بازار و آسیب آن به بازار می پردازد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا،  برنامه«سرمایه» جمعه25 مهر ماه میزبان مهدی سوری و عباس حقانی نسب از کارشناسان ارشد بازار سرمایه و بورس خواهد بود.

در این برنامه در رابطه با اساسی ترین و ریشه ای ترین  مشکلات  بازار سرمایه  بورس  که به ضرر مردم و خود بازار  تمام می شود گفتگو می شود و راهکارهای آن نیز بررسی می شود.

همچنین،موضوعاتی همچون سیاستهای کنترلی بازار سرمایه  چگونه ارزیابی می شود، چرا بازار اولیه کسب و کارهادر بازار سرمایه فعال نیست، آیا  نوسانگیری  از مردم صحت دارد، نقش فعالان فضای مجازی  چگونه ارزیابی می کنید و بررسی عرضه سهام عدالت بصورت خرد در بازار و آسیب آن به بازار،در این برنامه پرداخته می شود.

در ادامه دکتر مرتضی عباد مدیرعامل شرکت بین‌المللی توسعه سرمایه آرتام ز ارومیه مهمان اسکایپ برنامه هستند که در خصوص موضوعات برنامه نقطه نظراتی را ارائه می دهند.

برنامه«سرمایه»راههای مختلف سرمایه گذاری در بازارهای سرمایه مانند مسکن، بورس،طلا و ... بررسی می کند و با نقد و بررسی و شفاف سازی درباره مسائل جاری در بازارهای مختلف،اطلاعات به روز و موثق در اختیار بینندگان برنامه قرار خواهد داد.

برنامه«سرمایه» به تهیه کنندگی پرتو رضایان و با اجرای ناصر خیرخواه و کارگردانی میثم نظیمی جمعه ها ساعت 21 از شبکه هفت سیما پخش می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز