علیرضا آرا در واکنش به تعطیلی دنباله دار تئاتر؛

گوش شنوایی نیست انگار!

۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۱:۲۲:۳۹
کد خبر: ۱۰۷۳۱۲۳
گوش شنوایی نیست انگار!
​«دردناک تر از مصاحبه‌ها و نوشته‌های دوستان تیٔاتری که این روزها فریاد تنهایی سر می‌دهند و پی چاره می‌گردند این است که هیچ پاسخی از هیچ مسیٔولی داده نمی‌شود! هیچ گوش شنوایی نیست انگار!

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، علیرضا آرا در واکنش به تعطیلی دنباله دار سالن های تئاتر در یادداشتی نوشت؛ ​«دردناک تر از مصاحبه‌ها و نوشته‌های دوستان تیٔاتری که این روزها فریاد تنهایی سر می‌دهند و پی چاره می‌گردند این است که هیچ پاسخی از هیچ مسیٔولی داده نمی‌شود! هیچ گوش شنوایی نیست انگار!

وظیفه شما اگر پاسخ دادن و رسیدگی کردن به وضعیت تیٔاتر و تیٔاتری‌ها نیست پس برای چه پشت میز نشسته‌اید؟ اصلا مسیٔول چه هستید؟ حتی افتخار پاسخ دادن به نامه‌ها و درخواست‌های این جماعت را هم نمی‌دهید؟

یک تار موی این جماعت می‌ارزد به صدتا پست و میز و حکم و سمت و عنوان شما!

اصلا بابت چه حقوق می‌گیرید؟ ها؟ بابت نشستن بر مسند اداره‌ای که زیر مجموعه‌اش گوشت قربانی‌ست و اولین جا برای تعطیل کردن؟ به زیرمجموعه‌ تعطیل در حال جان دادن‌تان ریاست می‌کنید؟!

سر ماه که حقوق‌تان واریز می‌شود و پیامک بانک‌تان را چک می‌کنید تصویر صدها تیٔاتری خانه‌نشین که هنر و شغل و حاصل زحماتشان ماه‌هاست بر باد رفته را در ذهن بیاورید و لااقل خجالت بکشید. حداقل وظیفه شما، حداقل حداقلش این است که به حرمت این همه نامه و صدای اعتراض و درخواست جماعت تیٔاتری که خطاب‌تان قرار می‌دهند صدا از ندایتان درآید، دو کلمه جواب بنویسید، دو جمله نطق بی‌خاصیت بفرمایید بلکه ببینیم که پشت میز و ماسک و پیس‌پیس الکل روی میزتان خواب نیستید! و گرنه که شما هم تعطیل کنید بروید در خانه بنشینید تا حقوق بی دردسرتان از صندوق بیت المال خارج نشود.رفت و آمد غیر ضروری در سطح شهر هم کمتر خواهد شد!»

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز