ویژه برنامه های ایام عزاداری پایانی ماه صفر در سیمای مراکز؛

سوگواره ۱۵ هزار دقیقه‌ای تلویزیون‌های استانی

۱۳۹۹/۰۷/۲۵ - ۲۳:۰۸:۰۰
کد خبر: ۱۰۷۳۲۵۰
سوگواره ۱۵ هزار دقیقه‌ای تلویزیون‌های استانی
به مناسب فرا رسیدن ایام پایانی ماه صفر، 15 هزار دقیقه ویژه برنامه تلویزیونی برای پخش از سیمای استان‌ها تولید شده است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، همزمان با فرا رسیدن سالروز رحلت نبی مکرم اسلام حضرت محمد(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع)، سیمای مراکز استان‌ها برنامه‌های متنوعی برای برای این روزها تدارک دیده‌اند.

در مجموع 281 عنوان برنامه با مدت زمان 14 هزار و 930 دقیقه در تلویزیون‌های استانی تولید شده یا به صورت ویژه برنامه زنده روی آنتن می‌رود.

از جمله این برنامه‌ها می‌توان به از دور سلام، در سوگ آفتاب، تشیع شهدای مدافع حرم در استان های مربوطه، سفرنامه آسمان، از عشق تا عشاق، کرانه نور، قافله، شهر عشق، عقیق، پخش برنامه ها از اماکن مذهبی و برقعه متبرکه، اشک عرش، طوبی، حریم حرم، آفتاب هدایت و خورشید هشتم اشاره کرد.

همچنین مراکز خراسان رضوی، فارس و قم آماده ارتباط زنده و تعامل به صورت شبانه‌روزی با دیگر مراکز هستند تا ویژه برنامه‌هایی را از حرم مطهر رضوی، آستان مقدس فاطمه معصومه(س) و حرم حضرت شاهچراغ(ع) روی آتنن ببرند.

ارتباط با شبکه شما و شبکه‌های سراسری نیز در این مدت برنامه‌ریزی و اجرایی خواهد شد.

پخش تصاویر آرشیوی از برنامه‌های سوگواری سال‌های گذشته و حضور مادحین و سخنوران معروف و صاحب نام استانی در استودیوی سیمای مراکز استانی از دیگر برنامه‌های این ایام تلویزیون مراکز است.

گفتنی است تمامی برنامه‌ها از ظهر پنجشنبه بیست و چهارم مهرماه تا پایان روز شنبه 26 مهر پخش می‌شوند همچنین به دلیل محدودیت‌های ناشی از شیوع کرونا، پرداختن به مباحثی همچون کمک مومنانه و توجه به رعایت پروتکل‌های بهداشتی از نکات مهمی هستند که در برنامه‌های مختلف مورد توجه قرار می‌گیرند.

 

نظر شما