در سالروز شهادت امام رضا (ع)؛

پخش فیلم تلویزیونی «ایستگاه سلام»

۱۳۹۹/۰۷/۲۵ - ۲۳:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۷۳۶۳۳
پخش فیلم تلویزیونی «ایستگاه سلام»
فیلم تلویزیونی "ایستگاه سلام" به کارگردانی سامان مراد حسینی, شنبه 26 مهر ماه و مقارن با سالروز شهادت امام رضا (ع) از شبکه سه سیما بروی آنتن می رود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، فیلم تلویزیونی "ایستگاه سلام" به کارگردانی سامان مراد حسینی و نویسندگی محسن جسور همزمان با سالروز شهادت امام رضا (ع) ساعت 10 از شبکه سه سیما پخش می شود.

داستان «ایستگاه سلام» درباره کشف و شهود مانیا دختر جوان ارمنی نسبت به گذشته خود است و قصه درباره یک معجزه است. مانیا در نهایت تصمیم می گیرد برای برطرف شدن این تردید تن به یک سفر ریلی به مشهد بدهد.

این فیلم در رابطه با یک معجزه و تقابل بین شک و تردید است. تردید و شکی جدی نسبت به محبت اهل بیت و مواجهه یک خانواده ارمنی با موضوع معجره و کرامات حضرت رضا (ع) است.

فریبا جدی کار، سیامک اطلسی، نیلوفر شهیدی، فرخنده فرمانی زاده، لیدا عباسی، امیر کرمی و ... از بازیگران «ایستگاه سلام» هستند و سعید مرادی نیز تهیه کنندگی آن را برای معاونت استان های صداوسیما و مرکز اراک به عهده دارد.

گفتنی است; لوکیشن های این فیلم در شهر اراک، بازار تاریخی اراک، کارخانه واگن پارس اراک، حمام چهار فصل و مشهد فیلم برداری شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز