جوایز میلیونی «برخط شو» در هفته نیروی انتظامی

۱۳۹۹/۰۷/۲۶ - ۱۱:۴۴:۱۳
کد خبر: ۱۰۷۴۰۹۹
جوایز میلیونی «برخط شو» در هفته نیروی انتظامی
مسابقه تلویزیونی و موبایلی برخط شو به مناسبت هفته نیروی انتظامی، هر شب با ۵۰ میلیون ریال جایزه نقدی پخش خواهد شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، به مناسبت آغاز ربیع الاول و هفته نیروی انتظامی، "مسابقه زنده برخط شو" با همکاری نیروی انتظامی، هر شب علاوه بر شرکت کننده تلفنی، سوال هایی با موضوع هفته نیروی انتظامی مطرح می کند و مخاطبان در زمان پخش برنامه می بایست به سوالات مطرح شده از روی برنامه کاربردی نصب شده روی تلفن همراه پاسخ دهند.

گفتنی است در پایان هر برنامه به قید قرعه به ۴ نفر از کسانی که بیشترین امتیاز را کسب کرده اند، به هر نفر یک میلیون تومان جایزه نقدی اهداء خواهد شد.

وجه تمایز این مسابقه با سایر مسابقات تلویزیونی، حضور شرکت کنندگان بی شمار به صورت برخط در برنامه است. بدین صورت که با نصب نرم افزار کاربردی (اپلیکیشن)شبکه که از پایگاه اطلاع رسانی شبکه پنج سیما قابل دریافت و نصب روی تلفن همراه با سیستم عامل های Android & Ios است، می توانند از منزل و یا هر مکان دیگری همزمان با پخش برنامه در مسابقه برخط شو شرکت نمایند.

 ,برخط شو کاری از گروه تهران و شهروندی است که به تهیه کنندگی محسن سال افزون با اجرای بهمن هاشمی و محیا اسناوندی از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۱:۳۰ روی آنتن شبکه پنج سیما می رود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز