«ما ایرانی ها» در فصل ربیع می خندانند و می خندند

۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۰:۳۸:۴۲
کد خبر: ۱۰۷۴۴۱۵
«ما ایرانی ها» در فصل ربیع می خندانند و می خندند
«ما ایرانی ها» با خنده به استقبال اولین شب ربیع الاول می رود .

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا،  "ما ایرانی ها " که به صورت خاص از خیرین و نیکوکاران فعال اجتماعی و زیستی دعوت می کند ،در این قسمت با دعوت از سفیر خنده ایران امیر پرورش و مربی خنده درمانی خانم هانیه سپهری  ، نشان می دهد که کار خیر صرفا با هزینه کردن و دست به جیب شدن نیست . بلکه با ایجاد روحیه ای شاد هم می توان به عنوان یک نیکوکار فعالیت کرد . از این رو چگونه خندیدن را در این برنامه اموزش میدهند . بنا بر مقالات علمی و پژوهشی ؛  تاثیر خنده و خنده درمانی باعث می‌شود احساس خوبی داشته باشید و این احساس حتی پس از تمام‌شدن خنده، همچنان باقی می‌ماند. بذله‌گویی، شما را در وضعیت روحی مثبت نگه‌ می‌دارد؛ درنتیجه شما نسبت به تمام موقعیت‌های سخت، ناامیدی‌ها و زیان‌ها، نگاهی خوش‌بینانه خواهید داشت. خندیدن، فقط اندوه و درد را از وجودتان دور نمی‌کند، بلکه می‌تواند به شما شهامت و قدرت یافتن منابع جدیدی از مفهوم زندگی و امید ‌دهد.  «ما ایرانی ها» برنامه ای است به تهیه کنندگی و کارگردانی قاسم اورنگی و اجرای محمود رضا قدیریان که روزهای یکشنبه و سه شنبه  ساعت ۲۲  از شبکه ۵ سیما به روی انتن می رود .

 

درکنار هم خندیدن و آثار مثبت خنده درمانی، یکی از مؤثرترین ابزارهایی است که روابط را تازه و هیجان‌انگیز نگه می‌دارد. همین  نکته برای دعوت از  گروه خنده درمانی و سفیرخنده ایران در برنامه «ما ایرانی ها» که دغدغه حال خوب و احساس خوب برای مخاطبین خود دارد ، کافیست .

 

طبق نظر متخصصین ؛خنده، سیستم ایمنی بدن و روحیه‌تان را تقویت می‌کند و در عین‌ حال از درد کاسته و از شما در برابر اثرات مخرب اضطراب محافظت می‌کند . خنده، در برابر اضطراب، درد، تضاد و ناسازگاری، همچون پادزهری قوی عمل می‌کند. هیچ‌چیز به‌اندازه‌ی خنده از ته دل، نمی‌تواند سریع‌تر یا مطمئن‌تر، ذهن و جسم‌تان را به تعادل برگرداند.

مخاطبان برنامه "ما ایرانی ها " می توانند پیام های خود را راجع به موضوعات و محورهای برنامه از طریق سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۱۵ با ما در میان بگذارید.

 

نظر شما