فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ در برنامه "یه روز تازه:"

کسانی که ماسک نزنند جریمه می‌شوند

۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۲:۰۳:۰۷
کد خبر: ۱۰۷۴۴۹۹
کسانی  که ماسک نزنند جریمه می‌شوند
فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ در برنامه صبحگاهی شبکه پنج سیما گفت: دلمان نمی‌خواهد کسی را جریمه کنیم اما اگر رعایت نکنند با توجه به وظیفه‌مان مجبوریم متخلفان از ضوابط بهداشتی منع گسترش کرونا را جریمه کنیم.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ سردار حسین رحیمی در برنامه یه روز تازه گفت: تصاویری که در فضای مجازی با عنوان قبض جریمه نزدن ماسک منتشر شده واقعی است البته مردم بدانند کد جریمه برای ماسک تعریف شده است اما اینطور نیست که ما دوست داشته باشیم بلافاصله جریمه کنیم. ما به شدت کنترل می‌کنیم به اصناف تذکر می‌دهیم به پاساژها و مراکز تجاری هم تذکر دادیم تا کنترل کنند، جریمه در مرحله آخر اتفاق می‌افتد.

 

وی افزود: می‌گویند دو نعمت وجود دارد که تا از دست ندهیم متوجه آن نیستیم، سلامت و امنیت، اینها را تا داریم متوجه نیستیم این دو موضوع تعطیل‌بردار نیست. برقراری امنیت در داخل کشور به عهده ماست که با برنامه‌ریزی مفصل انجام می‌شود، از ابتدای شیوع اپیدمی کرونا در همه دنیا و کشور ما پلیس در کنار مدافعان سلامت همه توانش را به کار گرفت تا سلامت مردم در کنار امنیتشان به مخاطره نیفتد، روزهای نخست بحث احتکار ماسک و دستکش مطرح بود که در همان روزهای اول با تلاش‌های شبانه‌روی این مباحث جمع شد. در نوروز بحث جلوگیری از سفرهای غیرضروری بود که پلیس در مواصلات بین شهری وارد شد، در صنوف و دریافت کد بهداشتی هم وظیفه پلیس انجام شد، روز سیزده فروردین هم که مردم مشاهده کردند، برخورد ما عالی بود یک نفر در بوستان‌ها نیامد و ضمن اینکه ما تاکید داریم جایی تعطیل نشود اما شیوه‌نامه‌های بهداشتی توسط اصناف باید رعایت شود.

 

سردار رحیمی خاطرنشان کرد: همه باید کمک کنیم با فرا رسیدن فصل پاییز و زمستان که بیماری تشدید می‌شود گامی برداریم تا به سلامت از این اپیدمی عبور کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ درباره طرح‌های نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: طرح‌ها در تهران با استمرار و به صورت مکمل هم در حال اجراست، مثلا در طرح رعد رئیس کلانتری موظف بود در حوزه استحفاظی خودش معتاد، سارق، اراذل اوباش و امثالهم را پاکسازی کند و در کنار آن طرح کاشف اجرا می‌شود که ماموریتش برخورد قدرتمند با مجرمین و مالخرها و جانیان است در همین زمان طرح اقتدار را داریم که برخورد با اراذل اوباش در هر محلی را در دستور کار دارد و طرح ظفر برخورد با قاچاقچیان و معتادین متجاهر را شامل می شود و همه اینها استمرار دارد.

سردار رحیمی افزود: امروز همچنین همکاران عزیز ما و خادمان مردم با اهدای ۱۰ هزار شاخه گل و ۱۰ هزار ماسک شروع هفته نیروی انتظامی و شروع ماه ربیع‌الاول را به مردم تبریک می‌گویند.

برنامه یه روز تازه کاری است از گروه اجتماعی شبکه پنج سیما که از ابتدای هفته تا روز چهارشنبه از ساعت ۷ تا ۹ صبح به مدت ۱۲۰ دقیقه پخش می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز