در گروه اجتماعی شبکه پنج سیما؛

مخاطرات کودکان کار یدی اطراف بازار/ تهدیداتی که فرزندان باربر را تهدید می کند/ به علاوه فیلم

۱۳۹۹/۰۷/۲۸ - ۰۸:۵۰:۵۵
کد خبر: ۱۰۷۴۹۱۴
مخاطرات کودکان کار یدی اطراف بازار/ تهدیداتی که فرزندان باربر را تهدید می کند/ به علاوه فیلم
برنامه «شکلات تلخ» با موضوع کار های سخت و یدی در گروه سنی کودک و نوجوان این هفته روز سه شنبه ساعت ۱۳/۲۰ و چهارشنبه حوالی۰۰:۳۰ بامداد به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مجتبی احمدی، روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، این برنامه تلویزیونی سه شنبه  با محوریت کودکان کار و خیابان و  این بار با موضوع تهدیدات و مخاطرات کودکان کار های سنگین اطراف بازار و مراکز فروش روی آنتن می رود.

مجتبی احمدی، تهیه‌کننده و کارگردان این مستند تلویزیونی در این باره گفت: در میان کودکانی که در طول روز آنها را بر سر چهارراه ها  و معابر می بینیم هستند بچه هایی که فال نمیفروشند، شیشه پاک نمی کنند و اسپند دود نمی کنند و با کارهای سختی  باربری نان به خانه می برند در این برنامه به مخاطرات مرتبط با زندگی این کودکان می پردازیم و در گفت و گو با آنها شرایط خاص زندگی شان را بررسی می کنیم.

احمدی ادامه داد:مشاغل سخت از یک سو و مخاطرات حاشیه ایی زندگی این کودکان که گاهی از سوی خانواده شان به کار گسترده می شوند و گاهی در معرض انواع آسیب هستند دوربین مستند شکلات تلخ را به اطراف مراکز خرید برد و البته در ادامه به کار کودکان در کوره پز خانه های آجر خواهیم رفت و داستان کودکان کار را که گاهی محصول مهاجرت اشتباه است بررسی می کنیم.

دکتر فریدی سده کارشناس آسیب های حوزه کار کودک در این برنامه به همراه معاون اجتماعی سازمان بهزیستی  دکتر فرید همراه ما خواهند بود.

برنامه شکلات تلخ با اجرای مهدی اسماعیل تبار روزهای شنبه و سه شنبه ساعت 13:30 و یکشنبه و چهارشنبه حوالی 00:30 بامداد به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مجتبی احمدی، روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز