انیمیشنی با «همه جوره ماجرا»

۱۳۹۹/۰۷/۲۸ - ۰۹:۱۵:۴۹
کد خبر: ۱۰۷۴۹۳۰
انیمیشنی با «همه جوره ماجرا»
انیمیشن «همه جوره ماجرا» از تولیدات مرکز پویانمایی صبا هر روز ساعت 9:30 و 11:30 از شبکه پویا پخش می شود .

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، این مجموعه به تهیه کنندگی زیبا کشوری و کارگردانی صمد غلام زاده هم اکنون نیز از شبکه دو سیما درحال پخش است و شامل گروهی از حیوانات جنگل مانند شیر، فیل، گوره خر، زرافه و فلامینگو و... هستند که در کنار برکه ای زندگی می کنند.

آنها در اتفاقاتی که برای دیگر حیوانات رخ می دهد، بی تفاوت نیستند و سعی می کنند تا به کمک همدیگر آن مشکل را رفع کنند. این اتفاق می تواند یک حادثه طبیعی باشد یا یک ناراحتی روحی و دلگیری از یکدیگر، اکثر داستان های این مجموعه در محیطی جنگلی رخ می دهد که با زبان طنز موجود در کاراکترها و داستان برای مخاطب کودک بسیار جذاب و دلنشین می گردد.

در این مجموعه سعی شده است علاوه بر روایت داستان هایی شیرین، حس نوع دوستی مهربانی و کمک به یکدیگر ترویج داده شود. همچنین توجه بسیار زیاد به اخلاقیات و حسن رفتار در داستان ها باعث می شود تا مخاطبان این مجموعه (خردسالان) به اهمیت و تربیت آن توجه کنند و تاثیر بپذیرند.

همچنین مخاطب این مجموعه با عمل و عکس العمل و محیط پیرامونی خود مانند: جاذبه، ماه، تاریکی و مکان های مختلف و شرایط آنها آشنا می شود و با موضوعات اخلاق مدارانه مبتنی بر تکنیک و طنز وارد دنیای آنها می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز