«پرتره استاد محمدجعفر یاحقی» در «چشمه خورشید»

۱۳۹۹/۰۷/۲۸ - ۲۳:۰۵:۰۰
کد خبر: ۱۰۷۵۳۳۳
«پرتره استاد محمدجعفر یاحقی» در «چشمه خورشید»
مستند «چشمه خورشید» از مجموعه حکایت دل، با روایتی از زندگی استاد محمدجعفر یاحقی پژوهشگر و نویسنده ی ایرانی، استاد زبان و ادبیات فارسی 28 مهرماه ساعت 21 از شبکه چهار سیما بازپخش می شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، در این مستند که امشب روی آنتن شبکه چهار سیما می رود،  در ابتدا شاگردان استاد یاحقی در ستایش این استاد برجسته سخن می گویند و در ادامه تیم تولید «حکایت دل» با استاد یاحقی همسفر می شوند و به زادگاه هشان در تون تا دانشگاه فردوسی مشهد برای معرفی این استاد برجسته سفر می کنند.

محمدجعفر یاحقی (زاده ی ۱۳۲۶ در فردوس) پژوهشگر و نویسنده ی ایرانی، استاد زبان و ادبیات فارسی در دانشگاه فردوسی مشهد، عضو پیوسته ی شورای فرهنگستان زبان و ادب فارسی و مدیر قطب علمی فردوسی‌شناسی و ادبیات خراسان در دانشگاه فردوسی مشهد است.

«حکایت دل» به تهیه کنندگی علیرضا حسینی و کارگردانی بیژن شکرریز، در قالب ۲۰ قسمت مستند از زندگینامه، پرتره علمی و حرفه‌ای اساتید فاخر و مشاهیر معاصر کشور را مورد بررسی قرار می دهد که سری اول این مجموعه به صورت هفتگی دوشنبه ها ساعت 21 بازپخش می شود و سپس پخش سری جدید آن از سر گرفته شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز