حضور مهرداد نظام آبادی در برنامه «ما ایرانی ها»

۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۰۹:۳۲:۲۶
کد خبر: ۱۰۷۵۵۳۰
حضور مهرداد نظام آبادی در برنامه  «ما ایرانی ها»
برنامه «ماایرانی ها» با دعوت از مهرداد نظام آبادی ابعاد مختلف ضرورت بازی در ایجاد خلاقیت در کودکان را به بحث می گذارد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ خلاقیت عامل مهم بازی است. کودک خلاق اغلب از منابع خود به انواع و اشکال مختلف و گاه حیرت انگیز استفاده می کند.چیزی که او می آموزد مهارت های زندگی است .همین  نکته برای دعوت از مهرداد نظام آبادی نویسنده  ، محقق و مدرس بازیگری کوکان و نوجوانان در برنامه «ما ایرانی ها» که دغدغه حال خوب و احساس خوب برای مخاطبین خود دارد ،کافیست .

بازی یکی از نیازهای اساسی کودکان و مهم ترین و اساسی ترین فعالیت کودک به شمار می رود که در عین سرگرم کردن کودک، کارکردهای مهم دیگری را دارا است که هریک از این کارکردها به جنبه ای از زندگی کودک مربوط می شوند که او را برای ورود به زندگی بزرگسالی آماده می سازد.

"ما ایرانی ها " که به صورت خاص از خیرین و نیکوکاران فعال اجتماعی و زیستی دعوت می کند ،در این قسمت با دعوت از مهرداد نظام‌آبادی  نویسنده، مدرس بازیگری کودکان و نوجوانان نشان می دهد در هر شرایطی می توان کار خیر کرد حتی زمانی که در سوگ و ناراحتی یکی از اقوام خود هستیم . به گفته محققان  و پژوهشگران در جریان بازی است که نیروهای ذهنی و جسمی کودک، یعنی: دقت تخیل، نظم و ترتیب، چالاکی و غیره رشد می یابند و علاوه بر اینها برای کودک محرک و انگیزه می شود در جهت کسب تجارب اجتماعی.

 «ما ایرانی ها» برنامه ای است به تهیه کنندگی و کارگردانی قاسم اورنگی و اجرای محمود رضا قدیریان که روزهای یکشنبه و سه شنبه  ساعت ۲۲  از شبکه ۵ سیما به روی انتن می رود .

مخاطبان برنامه "ما ایرانی ها " می توانند پیام های خود را راجع به موضوعات و محورهای برنامه از طریق سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۱۵ با ما در میان بگذارید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز