«هاشتاغ» جایزه «صهیون» به سران سازشکار عرب

۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۳:۴۳:۵۲
کد خبر: ۱۰۷۵۷۸۰
«هاشتاغ» جایزه «صهیون» به سران سازشکار عرب
واکنش ها به اعطای جایزه «صهیون» به سران پنج کشور سازشکار عرب در شبکه های اجتماعی جهان عرب در برنامه امشب «هاشتاغ» (هشتگ) شبکه العالم بررسی خواهد شد.

در این رابطه بیان خواهد شد؛ مایک ایوانز رئیس موسسه میراث صهیونیسم از اعطای جایزه «صهیون» به  محمد بن راشد آل مکتوم حاکم دبی،  حمد بن عیسی  پادشاه بحرین،  محمد بن سلمان آل سعود ولیعهد سعودی،  محمد ششم  پادشاه مغرب و هیثم بن طارق بن تیمور آل سعید  پادشاه عمان خبر داده است.

همچنین به ادعای رئیس این موسسه صهیونیستی اشاره خواهد شد که گفته است؛ تمامی این روسا و پادشاهان، سفارت‌خانه کشورهایشان را به قدس اشغالی منتقل خواهند کرد و تمامی مسلمانان جهان نیز با اسرائیل در زمان مناسب صلح خواهند کرد.

رفع تحریم های تسلیحاتی ایران و بازتاب انتشار خبر آن موضوع دیگری است که واکنش ها به آن نیز در این برنامه بررسی خواهد شد.

در این خصوص ضمن اشاره به پایان تحریم تسلیحاتی ظالمانه علیه تهران در 18 اکتبر بیان خواهد شد که ایران بارها بر توانمندی نظامی خود که همواره دفاعی بوده تاکید داشته است و راهبر دفاعی خود را به دور از سلاح های نا متعارف و سلاح های کشتار می داند.

همچنین در این رابطه خاطر نشان خواهد شد که این مسئله امکان هر گونه سوء استفاده از تصمیم رفع تحریم های تسلیحاتی به منظور ترویج ایران هراسی را از آمریکا و متحدان منطقه ای اش سلب می کند.

«هاشتاغ» به تهیه کنندگی و کارگردانی محمد معین مقامی و اجرای علا قاسمی، امشب 29مهر ماه ساعت 22:15 به وقت تهران از آنتن شبکه العالم پخش خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز