سریال ایلدا در پایان راه/ اعلام زمان پخش سریال «خانه امن»

۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۴:۱۲:۴۹
کد خبر: ۱۰۷۶۴۳۶
سریال ایلدا در پایان راه/ اعلام زمان پخش سریال «خانه امن»
مجموعه تلویزیونی" ایلدا" به کارگردانی راما قویدل و تهیه کنندگی سید علیرضا سبط احمدی که از 4 مهر روی آنتن شبکه یک سیما رفته است، فردا شب با پخش بیست و پنجمین قسمت به ایستگاه پایانی خواهد رسید.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، در این سریال که اتحاد و حماسه مردان و زنان عشایر مرزنشین در برابر متجاوزان به خاک این مرز و بوم و قصه ایستادگی و ایثار آن‌ها از سال‌ ۱۳۵۸ تا ۱۳۵۹ روایت شده است بازیگرانی از جمله مجید مظفری، پوریا پور سرخ، فاطمه گودرزی و جعفر دهقان ایفا نقش کرده اند. بر اساس جدول پخش شبکه یک، امشب30 مهر قسمت 24 و فردا پنج شنبه اول آبان قسمت 25 و پایانی ایلدا نمایش داده می شود. جمعه دوم آبان هم خلاصه قسمت های 19 تا 25 پخش می شود. در برنامه صبح بخیر ایران روز سوم آبان نقد و بررسی سریال ایلدا با حضور کارشناسان پخش می شود.

شنبه سوم آبان نیز یکی از قسمت های منتخب سریال "سرگذشت" به تهیه کنندگی بهروز مفید و کارگردانی سید جمال سید حاتمی روی آنتن می رود و از روز یکشنبه 4 آبان اپیزود شش قسمتی"چادر گلدار" به کارگردانی سید محسن یوسفی از مجموعه تلویزیونی"روزهای بهتر" به تهیه کنندگی احمد زالی بازپخش خواهد شد.

همچنین قرار است سریال سریال ملودرام-  جاسوسی «خانه امن» به تهیه کنندگی ابوالفضل صفری و کارگردانی احمد معظمی از شنبه10 آبان پخش شود.  «خانه امن» روایتی پرهیجان از یک پرونده جاسوسی-  امنیتی است که لایه هایی از عملیات پیچیده مقابله با گروهک تروریستی داعش را در 50 قسمت روایت می کند. حمیدرضا پگاه، پرویز فلاحی پور، امین زندگانی، سیما تیرانداز، سامان صفاری، شهروز ابراهیمی، علیرضا رئیسی، قربان نجفی، حمیدرضا عطایی، کاوه آفاق، سپیده خداوردی و سوگل طهماسبی از بازیگران اصلی این سریال هستند.

نظر شما