ادعای روابط عمومی سرمایه‌گذار ترک «مست عشق»:

«مست عشق» در دو قالب سریال و فیلم سینمایی آماده شده/ این فیلم آماده نمایش شده و آذرماه پخش جهانی می‌شود! / ان‌شالله در ایران هم اکران می شود

۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۹:۵۷:۰۵
کد خبر: ۱۰۷۶۶۲۲
«مست عشق» در دو قالب سریال و فیلم سینمایی آماده شده/ این فیلم آماده نمایش شده و آذرماه پخش جهانی می‌شود! /  ان‌شالله در ایران هم اکران می شود
روابط عمومی سرمایه گذار ترک «مست عشق» علیرغم سخنان سهراب پورناظری از اتمام پروژه و نمایش آن در آذرماه خبر داد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، در شرایطی که هفته پیش صحبت‌های سهراب پورناظری درباره نیمه کاره ماندن «مست عشق» بعد از صحبت‌های چند ماه قبل تهیه کننده ایرانی فیلم (مهران برومند) خبرساز شد، امروز صحبت‌های متفاوتی از قول سرمایه گذار ترک فیلم مطرح شده است.

در ویدیویی که از بهروز تشکر(خبرنگار صدا و سیما) منتشر شده او با انتشار سکانسهای تازه ایی از این فیلم از قول روابط عمومی سرمایه‌گذار ترک «مست عشق» اعلام کرد که تدوین نهایی فیلم حسن فتحی به پایان رسیده و در آذرماه و هفته جهانی مولانا این فیلم پخش جهانی خواهد شد!

تشکر در ادامه گفت : «مست عشق» به دو شکل سریال و فیلم سینمایی تدوین شده مذاکرات پخش ایران آن ادامه دارد و ان شالله در ایران هم اکران بشود.

صحبت‌های متناقض عوامل ایرانی و ترک «مست عشق» می‌تواند شائبه اختلاف سرمایه‌گذاران این محصول مشترک را ایجاد کند و باید منتظر واکنش تهیه کننده و کارگردان «مست عشق» به ادعای مطرح شده از قول سرمایه‌گذار ترک بود.

«مست عشق» فیلمی تاریخی به کارگردانی حسن فتحی و محصول مشترک ایران و ترکیه است. و   قسمتی از زندگی مولوی و شمس تبریزی را به تصویر می‌کشد. جلال‌الدین محمد بلخی معروف به مولانا، مولوی و رومی، یکی از مشهورترین شاعران ایرانی است. این شاعر که زبان مادری‌اش پارسی بوده و اکثر شعرهایش هم به همین زبان هستند، در قونیه زندگی می‌کرده است. مولوی نه تنها بر ادبیات ایران بلکه بر ادبیات جهان تاثیر زیادی گذاشته است. آثار او بیشتر به زبان فارسی سروده شده‌اند اما در اشعارش از زبان ترکی، عربی و یونانی هم استفاده کرده است. ترجمه آثار او در ترکیه، آذربایجان، ایالات متحده و جنوب آسیا طرفداران زیادی دارد.

پارسا پیروزفر در نقش مولانا و شهاب حسینی در نقش شمس تبریزی از جمله بازیگران فیلم مست عشق و ایفاگر نقش‌های اصلی این فیلم هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز