ابوالفضل جلیلی با مسیر معکوس به شبکه پنج می آید

۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۹:۵۰:۵۹
کد خبر: ۱۰۷۶۷۱۶
ابوالفضل جلیلی با مسیر معکوس به شبکه پنج می آید
مهمانی" به خانه بر می گردیم" شبکه پنج سیما، جمعه 2 آبان ماه به بهانه برگزاری سی و سومین جشنواره بین المللی فیلمهای کودکان و نوجوانان میزبان کارگردان نام آشنا و پرآوازه سینما و تلویزیون ابوالفضل جلیلی و بازیگران فیلم سینمایی مسیر معکوس خواهد بود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، ویژه برنامه شاد و جذاب "مهمانی به خانه برمی گردیم"  ضمن گپ و گفت با عوامل فیلم سینمایی " مسیر معکوس" با دعوت از هدی احمدی مجری مهمان استان هرمزگان در استودیوی این برنامه، به معرفی استان هرمزگان، آداب و رسوم و غذاهای محلی این استان می پردازد.

از دیگر بخش های جذاب این مهمانی، اجرای خوانندگان جوان کشورمان همچون: عمران طاهری ( خواننده جنوبی ) با کار جدید جاذبه عشق و رفیق و میلاد علی آبادی با قطعه بهار وطن است.

آموزش مهارتهای زندگی استاد احمد حلت ، پخش نماهنگهایی از حجت اشرف زاده و مهدی یغمایی ، باهم بازی و گزارشی از کادر درمانی بیمارستان امام حسین(ع) از دیگر بخشهای این ویژه برنامه خواهد بود .

همچنین قرار است "مهرانگیز سالاری"  مربی آشپزی شهر بندرعباس در مهمانی به خانه برمی گردیم غذا محلی قلیه ماهی را به مخاطبان آموزش دهد.

مهمانی "به خانه بر می گردیم" کاری از گروه خانواده و کودک شبکه پنج سیما به تهیه کنندگی علی اکبری ذاکری است که با اجرای سید مرتضی حسینی و فوژان احمدی به مدت  80  دقیقه تماشایی می شود.

نظر شما