«شکاف اقتصادی» به اثرات آلاینده های کربنی بر اقتصاد جهان نگاه می کند

۱۳۹۹/۰۸/۰۴ - ۰۴:۰۳:۰۰
کد خبر: ۱۰۷۷۴۸۷
«شکاف اقتصادی» به اثرات آلاینده های کربنی بر اقتصاد جهان نگاه می کند
برنامه این هفته «شکاف اقتصادی»(Brecha Económica) شبکه هیسپان تی وی به بحث و بررسی پیرامون میزان انتشار گازهای آلاینده ای همچون دی اکسید کربن توسط کشورهای مختلف جهان می پردازد.

 به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا،  در این برنامه که هر هفته به یکی از موضوعات مهم اقتصادی در جهان اختصاص دارد، با اشاره به  افزایش 60 درصدی میزان انتشار گاز دی اکسید کربن طی 25 سال اخیر به بررسی سهم سه برابری کشورها و افراد ثروتمند در این زمینه که تنها یک درصد از جمعیت جهان را تشکیل می دهند، می پردازد.

این برنامه ضمن مروری بر اقدامات صورت گرفته یا در دست اقدام در سطح جهان برای مقابله با انتشار بی رویه گاز دی اکسید کربن، نقش وسایل حمل و نقل زمینی و هوایی در انتشار گاز دی اکسید کربن به جو را مورد بررسی قرارداده و به واکاوی راهکارهایی که در زمینه حمل و نقل برای رفع این معضل اندیشیده شده است ، خواهد پرداخت.

بحران رو به وخامت تغییرات اقلیمی در جهان، فجایع طبیعی ناشی از تغییرات اقلیلی در بخش های مختلف جهان طی سال های اخیر و تاثیر همه گیری ویروس کرونا در انتشار گازهای آلاینده به جو نیز از جمله مباحث مورد بررسی در این برنامه است.

برنامه «شکاف اقتصادی» با اجرای مهدیه اسماعیل پور، کاری از واحد برنامه‌های شبکه پرس تی وی است که برای مخاطبان اسپانیایی زبان شبکه هیسپان تی وی به صورت زبانگردانی متن آیتم های تصویری و اجرای مجری اسپانیایی زبان بازسازی و پخش می شود.

این برنامه روزهای دوشنبه ساعت 5:30 به وقت تهران پخش می‌شود و تکرار آن همان روز ساعات10:30،14،19:30 و روز  سه شنبه ساعت3:30 ،13و 17:30روی آنتن هیسپان تی وی می‌رود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز