به اردوزبان های هند و پاکستان؛

هر صبح «زندگی سلام» می کند

۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۰۲:۰۳:۰۰
کد خبر: ۱۰۷۷۵۴۳
هر صبح «زندگی سلام» می کند
برنامه ترکیبی «زندگی سلام» شادی و نشاط صبحگاهی را به طور زنده برای مخاطبان اردو زبان شبکه سحر در شبه قاره هند به ارمغان می آورد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری برنا، برنامه صبحگاهی و زنده «زندگی سلام» با هدف ایجاد طراوت و نشاط صبحگاهی و انتقال آن به مخاطبان خود بخش های متنوعی را تدارک دیده است. این برنامه  مشتمل بر چهار بخش خبر و عکس  است که به صورت ویدئو وال تقدیم بینندگان می شود.

 آخرین اخبار فضای مجازی و جدیدترین هشتگ ها، معرفی شهرهای ایران و جهان، آخرین اطلاعات در خصوص فن آوری های جدید و تکنولوژ ی روز، طرز تهیه خوراکی ها و غذاهای سالم و مقوی برای صبحانه به صورت موزیک ویدئو و آیتم ورزشی از بخش های مختلف و متنوع این برنامه است.

آیتم های هیجان انگیز که حاوی تصاویری از خطرناک ترین پل های جهان، هیجان انگیزترین شهربازی های دنیا ، عجیب ترین فرودگاه های جهان است. همچنین آیتم های شاد شامل دوربین مخفی، واکنش های جالب ، بچه ها و موسیقی - تصویرهای شاد از دیگر بخش های این برنامه است که بر جذابیت و ایجاد نشاط صبحگاهی در میان مخاطبان آن افزوده است .

در بخش دیگری نیز میهمانانی از کارشناسان طب سنتی به برنامه دعوت می شوند و در خصوص دمنوش های مفید اطلاعاتی را ارائه خواهند کرد. کارآفرینان موفق اقتصادی نیز از دیگر میهمانان این بخش هستند که توضیحاتی در خصوص نحوه کارآفرینیشان خواهند داد.

«زندگی سلام» به تهیه کنندگی علی رضا مهدوی، اجرای حسن زیدی و رباب منصوری هر روز ساعت 6:30 تا 7:20 دقیقه صبح از کانال اردوی شبکه سحر تقدیم بینندگان می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز