پخش «لوپتو» به بهمن سبز رسید

۱۳۹۹/۰۸/۰۳ - ۱۴:۱۷:۴۳
کد خبر: ۱۰۷۷۵۵۹
پخش «لوپتو» به بهمن سبز رسید
با اتمام بحران کرونا انیمیشن «لوپتو» به کارگردانی عباس عسگری، برای اکران توسط پخش بهمن سبز پخش می شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، انیمیشن سینمایی «لوپتو» پس از درخشش در جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان در انتظار پایان بحران کروناست تا با بازگشت رونق به سینماها در برنامه اکران سینمایی موسسه بهمن سبز قرار گیرد.

موسسه بهمن سبز حوزه هنری که بخشی از سرمایه‌گذاری و پخش سینمایی این انیمیشن را بر عهده دارد، از برنامه خود برای اکران «لوپتو» در آینده خبر داد.

آخرین اکران انیمیشن در ایران به فیلم سینمایی «بنیامین» به کارگردانی محسن عنایتی و تهیه‌کنندگی مصطفی حسن‌آبادی توسط پخش بهمن سبز در پاییز سال ۱۳۹۸ باز می‌گردد که توانست با فروش پنج میلیارد و پانصد میلیون تومانی مواجه شود.

از سویی رونق گیشه انیمیشن در سال‌های اخیر موجب رشد تولیدات این ژانر شده است و هم اکنون چند انیمیشن مطرح در کشور آخرین مراحل تولید خود را سپری می‌کنند تا با تغییر شرایط اکران فرصتی برای نمایش یابند. از جمله آن‌ها می‌توان به انیمیشن‌های «بچه زرنگ»، «پسر دلفینی» و «گولز» اشاره کرد.

«لوپتو» به کارگردانی عباس عسگری و تهیه‌کنندگی محمدحسین صادقی شب گذشته دوم آبان‌ماه در اختتامیه سی‌ و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های «کودکان و نوجوانان» توانست برنده پروانه زرین بهترین دستاورد فنی یا هنری در بخش مسابقه بین‌الملل شود و همچنین به دلیل نگاه ویژه به کسب و کار و استفاده حداکثری از ظرفیت‌های هنر پویانمایی، جایزه ویژه دبیر جشنواره را دریافت کند.

 

 

نظر شما