جشنواره مجازی «نه به جنگ» فراخوان داد

۱۳۹۹/۰۸/۰۴ - ۱۱:۴۱:۳۷
کد خبر: ۱۰۷۷۸۱۲
جشنواره مجازی «نه به جنگ» فراخوان داد
جشنواره فرهنگی هنری «نه ب جنگ» ویژه فضای مجازی با اعلام فراخوان دریافت آثار هنری در حوزه‌های فیلم، انیمیشن، عکس(با دوربین یا موبایل)، پادکست، پوستر، شعر، روایت و خاطره کار خود را آغاز کرد.

به گزارش  گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، جشنواره فراگیر «نه ب جنگ» که توسط مؤسسه فرهنگی هنری فراسیمای پیام رسا و  با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران برگزار می‌ شود، با رونمایی از پوستر این رویداد فرهنگی و هنری، از عموم هنرمندان و علاقه مندان سراسر کشور بدون محدودیت سنی جهت شرکت در جشنواره دعوت کرد تا آثار فرهنگی هنری خود را تا شانزدهم آذرماه سال جاری به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

پرداختن به آثار هنری تحت عنوان «نه ب جنگ» و شعار «ایستادگی تا صلح»، رویکرد اصلی جشنواره به شمار می رود.

همچنین عنوان «نه ب جنگ» در درون خود دو پیام را شامل می شود و این دو پیام عبارتند از «نه به جنگ» به مفهوم صلح با حفظ ارزش و کرامت انسانی و مفهوم دیگر «نه! بجنگ» به مفهوم ایستادگی، دفاع و جنگیدن در مواجهه با هرگونه تجاوز و تهاجم با هر عنوانی و به همین دلیل آثار ارسالی به جشنواره توسط هنرمندان می بایست یکی از مفاهیم شعار و عنوان جشنواره را شامل شود.

گفتنی است هیأت داوران این جشنواره، مرکب از برخی چهره های برجسته فرهنگی و هنری همچون حمید بهمنی، امیر اسفندیاری، بهرام عظیمی، محمدرضا میرحسینی، محسن جسور، امیر عابدی، محمد امین بنی تمیم، محمد حمادی، علی صدر، سعید حق زارع، سارا قضاوتی، میلاد قلیچ و پریسا قهرمانی است.

به دلیل اهمیت موضوع جشنواره و جهان شمول بودن آن این جشنواره ویژه فضای مجازی است و آثار دریافتی مورد تأیید، سراسر سال به عنوان محتوا، در فضای مجازی ( درون مرزی و برون مرزی) منتشر خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات لازم درباره جزییات برگزاری این جشنواره و ویژگی های آثار ارسالی و چگونگی ثبت نام و ارسال آثار به تارنمای www.nabejang.com مراجعه کنند.

 

نظر شما