مسعود رایگان به بند «گیسو» افتاد

۱۳۹۹/۰۸/۰۴ - ۲۳:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۷۷۹۲۰
مسعود رایگان به بند «گیسو» افتاد
مسعود رایگان به تازگی مقابل دوربین مجموعه پرستاره «گیسو» رفته است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ مسعود رایگان طی روزهای گذشته بازی خود را در سریال نمایش خانگی «گیسو» به تهیه کنندگی هومن کبیری و کارگردانی منوچهر هادی آغاز کرده است.

فیلمبرداری «گیسو» از حدود دو ماه و نیم پیش در تهران آغاز شده، بازیگران بسیاری همچون محمدرضا گلزار، هومن سیدی، ساره بیات و حسین یاری و با حضور هانیه توسلی، شمسی فضل الهی، علیرضا زمانی نسب، آزاده ریاضی، سانیا سالاری و بهاره رهنما مقابل دوربین رفته اند.

«گیسو» به تهیه‌کنندگی هومن کبیری و کارگردانی منوچهر هادی همزمان با نگارش و بازنویسی فیلمنامه نهایی در اوایل خرداد ماه پایان خواهد یافت.

«گیسو» درامی معمایی با رویکردهای اجتماعی از جمله پولشویی است و با توجه به ساخت سریال‌های مختلفی که روابط رومانتیک در آنها محور اصلی بوده، در این فصل در جهت ارتباط با مخاطب تحولی اساسی در داستان صورت گرفته است؛ به طوری که فیلمنامه این سریال بیش از ۱۰ بار بازنویسی شده و همچنان بازنویسی طرح نهایی آن در حال انجام است.

در سریال «گیسو» برخی بازیگران فصل قبل در کنار بازیگران جدید حضور دارند و پروژه همچنان از ستاره های جدیدی را به مجموعه وارد می کند.

نظر شما