رییس پلیس تهران مهمان "شکلات تلخ" /نماینده مردم گرگان و آق قلا از مهاجرت های اشتباه می گوید/کودکان کار در کوره های آجر پزی مجانی کار می کنند؟

۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۰۸:۰۹:۰۵
کد خبر: ۱۰۷۷۹۸۷
رییس پلیس تهران مهمان شکلات تلخ /نماینده مردم گرگان و آق قلا از مهاجرت های اشتباه می گوید/کودکان کار در کوره های آجر پزی مجانی کار می کنند؟
برنامه شکلات تلخ با موضوع کار های سخت و یدی در گروه سنی کودک و نوجوان این هفته روز سه شنبه ساعت ۱۳/۲۰ و چهارشنبه حوالی۰۰:۳۰ بامداد به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مجتبی احمدی، روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، این برنامه تلویزیونی سه شنبه  با محوریت کودکان کار  در کوره های آجر پزی و حواشی شهرهای بزرگ روى آنتن می رود.

مجتبی احمدی در این باره می گوید:

قصه شکلات تلخ به مهاجرت های اشتباه رسید و آسیب های حاصل از این مهاجرت بی برنامه که دامن گیر خانواده ها به خصوص کودکان و نوجوانان می شود.

تهیه کننده این برنامه ادامه داد:

کودکان کار در کوره های آجر پزی که همراه با خانواده شان مشغول این کار سخت هستند در این مسیر دچار مشکلاتى عجیب می شوند که در این برنامه به بررسی آن خواهیم پرداخت. سردار حسین رحیمی رییس پلیس پایتخت و مهندس سنگدوینی نماینده مردم گرگان و آق قلا در دوبرنامه ی آتی همراه با ما هستند تا دلایل مهاجرت برخی از هموطنان به تهران و شهر های بزرگ و آسیب های حاصل از مهاجرت های بی برنامه را کارشناسی کنیم.

برنامه شکلات تلخ با اجرای مهدی اسماعیل تبار روزهای شنبه و سه شنبه ساعت 13:30 و یکشنبه و چهارشنبه حوالی 00:30 بامداد به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مجتبی احمدی، روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز