رابرت اوانز آتش به مالش زد

۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۰۸:۲۴:۳۷
کد خبر: ۱۰۷۸۰۰۰
رابرت اوانز آتش به مالش زد
اقلام متعلق به رابرت اوانز تهیه کننده نامدار سینمای هالیوود از جمله فیلمنامه های «پدرخوانده» و «محله چینی ها» در یک حراجی آنلاین فروخته شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، بنیاد رابرت اوانز تهیه کننده فقید سینما و مدیر سابق استودیو پارامونت، ۶۰۰ قلم از لوازم مربوط به این تهیه کننده را به حراج گذاشت. این رویداد توسط حراجی جولین در بورلی هیلز کالیفرنیا و به صورت آنلاین برگزار شد.

رابرت اوانز که تهیه کننده فیلم های مشهور سینما چون «پدرخوانده»، «پدرخوانده ۲»، «محله چینی ها» و «بچه رزماری» بود و با کارگردانان نامداری چون کوپولا، لومت و جان شلسینگر کار کرده بود یک سال پیش دقیقا در چنین روزی یعنی روز ۲۶ اکتبر درگذشت.

در این حراجی آنلاین، جایزه گلدن گلوب اوانز برای «محله چینی‌ها» به قیمت ۸۳ هزار و ۲۰۰ دلار یعنی نزدیک به ۲۷ برابر قیمت پیش بینی شده فروخته شد، پیش از شروع حراجی پیش بینی می شد این تندیس به قیمت سه هزار دلار فروخته شود. سومین پیش نویس فیلمنامه «محله چینی‌ها» با امضای رابرت تاون (فیلمنامه نویس) نیز در این حراجی نزدیک به ۴۰ هزار دلار به فروش رفت.

فیلمنامه همراه با حاشیه نگاری فیلم «پدرخوانده» با جلد چرمی متعلق به اوانز نیز در این حراجی به قیمت ۳۲ هزار دلار فروخته شد، این قیمت نزدیک به ۱۰ برابر رقم پیش بینی شده اولیه بود، در این حراج، یک مجموعه از تلگراف های اوانز و کوپولا کارگردان «پدرخوانده» ها نیز به قیمت ۳۸ هزار دلار به فروش رفت.

 

 

 

نظر شما